موفقیت گلدن گلوب ۲۰۲۴ در جذب تماشاگران/ آمار ۵۰ درصد بالا رفت

مهر نوشت:تماشاگران گلدن گلوب امسال با افزایش ۵۰ درصدی به ۹.۴ میلیون بیننده در شبکه CBS رسید.

گلدن گلوب در اولین سال پخش خود از شبکه سی‌بی‌اس، ۹.۴ میلیون بیننده داشت. این آمار نشان دهنده بالارفتن ۵۰ درصدی تماشاگران این جوایز در مقایسه با سال پیش است.

برنامه امسال به میزبانی جرود کارمایکل با این حال در بین بزرگسالان ۱۸ تا ۴۹ ساله که جمعیت کلیدی محسوب می‌شوند ۶.۳ میلیون بیننده داشت که نسبت به سال قبل پایین‌تر آمده بود.

سی‌بی‌اس امسال پس از یک دوره پرفراز و نشیب در تاریخ اهدای جوایز گلدن گلوب و رسوایی نبودن تنوع لازم در داوران، پس از ان‌بی‌سی به خانه جدید گلدن گلوب بدل شد. ان‌بی‌سی از سال ۱۹۹۶ پخش این مراسم را در اختیار داشت.

هشتاد و یکمین مراسم سالانه گلدن گلوب با بازخوردهای متفاوتی همراه شد، زیرا نخستین اجرای جو کوی به عنوان مجری یک برنامه جوایز بزرگ شامل شوخی‌هایی در مونولوگ آغازین او بود که برای هواداران تیلور سویفت خوشایند نبود. سلنا گومز و بازیگران «باربی» یعنی مارگو رابی، رایان گاسلینگ و کارگردانش گرتا گرویگ هم مصون نماندند.

به طور کلی گلدن گلوب امسال چندین مورد برای اولین بار را به تاریخش افزود که اهدای جایزه به داواین جوی راندولف برای «جاماندگان»، کایران کالکین برای «جانشینی» و آیو ادیبری برای «خرس» از جمله آنها بود. «اوپنهایمر» با ۵ جایزه سالن را ترک کرد که جایزه بهترین فیلم درام از جمله آنها بود. در بخش تلویزیونی هم «جانشینی» با چهار برد در فصل آخرش کارش را به پایان رساند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1858999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =