حزب‌الله: اگر اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت نبود به آمریکا و غرب متوسل نمی‌شد

ایسنا نوشت: عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تأکید کرد اگر رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت نبود به آمریکا و کشورهای غربی برای بازگرداندن شهرک نشینان به شهرک‌های شمال اراضی اشغالی متوسل نمی‌شد.

مراسم تشییع پیکر وسام الطویل (الحاج جواد)، فرمانده میدانی و مسئول یگان الرضوان حزب‌الله لبنان سه‌شنبه در شهرک خربه سلم در جنوب لبنان با حضور تعدادی از نمایندگان حزب‌الله و نبیل قاووق، عضو شورای سیاسی مرکزی حزب‌الله لبنان و تعداد زیادی از حامیان حزب‌الله برگزار شد. طی این مراسم یک پهپاد اسرائیلی خودرویی را هدف قرار داد که منجر به آتش گرفتن آن شد.

خبرگزاری سما گزارش داد، نبیل قاووق در این مراسم گفت: وسام الطویل فرماندهی شجاع و عاشق جهاد و مقاومت بود و در طول ۳۰ سال میدان جنگ را ترک نکرد. وی از مهم‌ترین افرادی است که پیروزی را رقم زدند و در جنگ با داعش شرکت کردند و زندگی خودشان را در راه مقاومت فدا کردند. وی یک فرمانده و مربی بود و هزاران مبارز عاشق شهادت و مشتاق به جنگ بزرگ با دشمن صهیونیستی را آموزش داد.

وی تأکید کرد: با شهادت وسام الطویل ارتش رژیم اشغالگر از حملات مقاومت در امان نخواهد ماند و شهرک نشینان به شهرک‌های شمال باز نخواهند گشت و شکست اسرائیل جبران نخواهد شد؛ اسرائیلی که سست‌تر از خانه عنکبوت است.

قاووق خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: اگر اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت نبود برای بازگرداندن شهرک نشینان به شهرک‌های شمال به آمریکا و کشورهای غربی متوسل نمی‌شد و از سازمان ملل و کشورهای ابرقدرت درخواست اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت را نمی‌کرد و از آمریکا و ۲۰ کشور دیگر در جهان نمی‌خواست که امنیت کشتی‌ها در دریای سرخ را تأمین کنند. اسرائیل شکست خورده‌است و دیگر کسی دروغ‌های نتانیاهو را باور نمی‌کند.

وی تأکید کرد: رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده‌اند که ۹۰ درصد صهیونیست‌ها نتانیاهو را باور ندارند بلکه سید حسن نصرالله، دبیرکل مقاومت را باور دارند که می‌گوید اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است.

حزب‌الله لبنان دوشنبه از شهادت وسام الطویل در حمله رژیم صهیونیستی به شهرک خربه سلم در جنوب لبنان خبر داد.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر مرزهای اراضی اشغالی و لبنان نیز شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله است. این رژیم و آمریکا نگران تشدید درگیری‌ها در جبهه شمال و وقوع جنگی گسترده هستند.

درحالی که جنگ غزه همچنان ادامه دارد، اخیرا رژیم صهیونیستی صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس را در ضاحیه جنوبی بیروت به همراه همرزمانش ترور کرد. به دنبال ترور وی حزب‌الله لبنان حملات خود را به رژیم صهیونیستی تشدید کرده‌است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1859033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =