پس‌لرزه‌های حمله آمریکا و انگلیس به یمن/این اقدام‌های خودسرانه و حماقت‌آمیز باعث دامن زدن به ناامنی و افزایش بی‌ثباتی در منطقه است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت حمله آمریکا و انگلیس به مردم یمن در اطلاعیه‌ای از مردم مردم نمازگزار خواست تا در نمازهای جمعه خشم و انزجار خویش را از حامیان رژیم صهیونیستی فریاد زنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

اقدام خود سرانه و حماقت آمیز امریکا و انگلیس به یمن باعث دامن زدن به ناامنی و افزایش بی‌ثباتی در منطقه بوده، نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی یمن و قوانین و مقررات و حقوق بین‌الملل و حمایت مستقیم از استمرار جنایت‌های رژیم جلاد صهیونیستی و تلاش برای انحراف افکار جهانیان از نسل کشی در غزه می‌باشد.

هشدار توییتری محسن رضایی به آمریکا و انگلیس: دست به حماقت بزرگی زدید

اظهارات جدید وزیر اطلاعات درباره امنیت کشور

بی‌تردید اینگونه رفتارها آتش جنگ را در منطقه شعله‌ورکرده و پیامدی جز ناکامی و شکست و افزایش انزجار جهانی و محکومیت آن از سوی افکار عمومی مردم دنیا ثمر دیگری نخواهد داشت. و جبهه مقاومت را در مقابله با رژیم دیوسیرت و کودک کش صهیونیستی و حامیان آن مصمم تر می سازد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن هشدار نسبت به پیامدهای این گونه اقدامات برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و لزوم واکنش‌های مسئولانه مجامع جهانی از گسترش دامنه‌های جنگ، بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه، اعلام کرد مردم فهیم و قهرمان کشور با حضور در نمازهای جمعه، این حرکت خیره سرانه امریکا و انگلستان را محکوم کرده، خشم و انزجار خویش را از حامیان رژیم صهیونیستی فریاد زده و حمایت کامل خود را از یمن قهرمان و انصار الله دلاور در برابر قلدران و زورگویان بین المللی به سرکردگی امریکای جنایتکار به نمایش خواهند گذاشت.»

۲۱۹۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1859820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =