عکس | فینال بسکتبال نونهالان تهران برگزار شد؛آکام اوژن نوین قهرمان

مسابقات بسکتبال نونهالان استان تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعداز ظهر روز چهارشنبه بیستم دی ماه ۱۴۰۲ فینال مسابقات قهرمانی بسکتبال نونهالان پسران استان تهران برگزار شد.
مسابقات نهایی بسکتبال پسران نونهالان استان تهران برای انتخاب تیمهای اول تا چهارم با شرکت تیمهای بسکتبال آکام اوژن نوین، باتیس شمیران، کاله، ری مهر پارس در سالن ورزشی حیدرنیا برگزار شد.
این مسابقات از هفت ماه پیش آغاز شده است.
در این مسابقات ۴۸ تیم برگزیده استان تهران با برگزاری ۱۶۴ بازی با پیروزی چهار تیم،به فینال رسیدند.
چهار تیم برگزیده در فینال مسابقات جام قرمانی نونهالان استان تهران به مصاف هم رفتند و به ترتیب مقام های اول تا چهارم را کسب کردند.
مقام اول تیم آکام اوژن نوین
دوم تیم باتیس شمیران
سوم تیم کاله
چهارم تیم ری مهر پارس

به برندگان پیروز این مسابقات نشانهای برنزی،نقره ایی و طلایی به هر یک از بازیکنان اول تا سوم اهدا و تیم آکام اوژن نوین جام قهرمانی را با خود برد. در پایان،از پیشکسوت و زحمتکش بسکتبال استان تهران اقای علی اکبر وارد و مربیان تیمهای برگزیده توسط هیات بسکتبال استان تهران تجلیل بعمل امد.

عکس | فینال بسکتبال نونهالان تهران برگزار شد؛آکام اوژن نوین قهرمان

عکس | فینال بسکتبال نونهالان تهران برگزار شد؛آکام اوژن نوین قهرمان
در این دوره از بازیهای بسکتبال نونهالان رادین نایب قنبر حسینی بازیکن شماره 6 تیم آکام اوژن نوین به عنوان بهترین بازیکن مسابقه فینال انتخاب شد.همچنین بهترین بازیکن رده بندی هم محمد حسین شیخی بازیکن شماره 8 تیم کاله بود.

این در حالی است که امیرعلی مختاری با شماره ۲۲ بعنوان لیدر (پست یک) تیم آکام اوژن نوین قهرمان مسابقات نونهالان،با تلاش و مدیریت در این دوره از بازیها خوش درخشید و توانست با پاس و توزیع دقیق و موثر توپها،با هماهنگی و کار گروهی قوی اعضای تیم، در قهرمانی تیم آکام اوژن نوین نقش موثری را ایفا نماید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1859890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =