۰ نفر
۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۷

فارس نوشت:

 وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تهدید کرد که در صورت آزاد کردن دارایی‌های بلوکه شده فلسطینیان ائتلاف دولتی منحل خواهد شد.
به گزارش  روزنامه صهیونیستی"هاآرتص"، "آویگدور لیبرمن" تهدید کرد که اگر دولت "بنیامین نتانیاهو" دو شهرک صهیونیستی"میگرون" و "جعفات اساف" را تخلیه و دارایی‌های تشکیلات خودگردان را آزاد کند، ائتلاف دولتی منحل خواهد شد.
 
وی در جلسه هفتگی حزب خود"اسرائیل خانه ما" گفت که در صورت برچیده شدن دو شهرک یاد شده و آزادسازی دارایی‌های فلسطینیان حزب وی از ائتلاف دولتی خارج خواهد شد.
 
وی افزود: من به نخست‌وزیر گفتم که شهرک میگرون قانونی است و "موشی ارنس" وزیر دفاع سابق سنگ بنای آن را گذاشته است اما ناگهان به شهرک غیرقانونی تبدیل شد؛ اگر دولت مجبور شود آن را تخریب کند باید شهرک"شلم" که حدود 30 درصد نیروهای پلیس را در خود جای داده است، تخریب شود و اگر این اتفاق بیفتد حزب اسرائیل خانه ما و حتی تعدادی از اعضای حزب لیکود از دولت عقب‌نشینی خواهند کرد.
 
وی همچنین بر تداوم بلوکه کردن دارایی‌های تشکیلات خودگردان تاکید کرد و افزود: در سایه تحولات اخیر ممکن نیست که با تحویل دارایی‌ها به تشکیلات خودگردان موافقت کرد؛ تشکیلات خودگردان به دنبال آشتی با حماس است و در دولت آینده می‌خواهد "سلام فیاض" را که فردی منطقی و میانه‌رو است، کنار بگذارد.

این اظهارات لیبرمن در حالی است که تشکیلات خودگردان اعلام کرده است از تل‌آویو به دلیل بلوکه کردن دارایی‌های فلسطینیان به شورای امنیت شکایت خواهد کرد.51 261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =