یک هزار و ۶۰۰ روستای خوزستان در دولت سیزدهم بهسازی کامل شد

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان گفت: یک هزار و ۶۰۰ روستای این استان به همت دولت سیزدهم به طور کامل بهسازی و ۴.۵ میلیون مترمربع آسفالت در مناطق روستایی خوزستان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرتضی باوی روز دوشنبه ۲۵ دی در آیین الحاق ۳۳ دستگاه ماشین آلات خدماتی به دهیاری‌های شهرهای مختلف استان در شوش افزود: تحول عظیمی در روستاهای خوزستان با نگاه ویژه دولت مردمی و آیت الله رییسی طی ۲ سال اخیر رقم خورده است.

وی با بیان اینکه برخی طرح‌ها و اقدام‌های انجام شده طی ۲ سال گذشته برای نخستین بار در روستاهای خوزستان اجرایی شده است، ادامه داد: تجهیز روستاهای خوزستان به زمین‌های چمن، احداث مجتمع‌های تفریحی و بوستان‌های خانوادگی در برخی روستاها از جمله اقدام‌های کم سابقه است که طی ۲ سال اخیر در این استان اجرایی شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان گفت: استمرار حرکت آغاز شده طی ۲ سال اخیر موجب محرومیت زدایی کامل روستاهای خوزستان می شود.

یک هزار و ۶۰۰ روستای خوزستان در دولت سیزدهم بهسازی کامل شد

سه هزار و ۱۰۰ طرح عمرانی در روستاهای خوزستان به بهره برداری رسید

باوی تخصیص اعتبار آلایندگی به روستاهای خوزستان را اقدام ارزشمند دولت سیزدهم در محرومیت زدایی در این استان برشمرد و بیان کرد: سه هزار و ۷۶۶ طرح روستایی در خوزستان از محل اعتبارات آلایندگی هوا به تصویب رسید که تاکنون سه هزار و ۱۰۰ طرح با اعتبار ۱۴ هزار میلیارد ریال تکمیل و بهره برداری شده است.

باوی ادامه داد: ۷۰۰ طرح عمرانی دیگر نیز در روستاهای خوزستان آماده بهره برداری است که این طرح ها در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

در این آیین ۳۳ دستگاه ماشین آلات خدماتی شامل ۲۰ دستگاه تراکتور، سه دستگاه بیل مکانیکی و ۱۰ دستگاه سایر ادوات و ماشین آلات خدماتی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال بین دهیاری‌های شهرهای شوش، شوشتر، ‌دزفول، اهواز و کرخه توزیع شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1861162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =