واکنش احمد جنتی به حمله موشکی سپاه/ اقتدار جمهوری اسلامی ایران همه‌جانبه است

ایرنا نوشت: دبیر شورای نگهبان گفت: عملیات هوشمندانه و مقتدرانه اخیر موشکی سپاه علیه نیروهای تروریستی بار دیگر نشان داد که اقتدار جمهوری اسلامی ایران همه‌جانبه و متکی بر باورهای الهی است.

احمد جنتی در ابتدای جلسه امروز - چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - در رابطه با عملیات موشکی سپاه که در شامگاه روز گذشته انجام شد، بیان کرد: عملیات هوشمندانه و مقتدرانه اخیر موشکی سپاه علیه نیروهای تروریستی در منطقه که بخشی از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به شرارت‌های دشمنان است، بار دیگر نشان داد که اقتدار کشورمان همه‌جانبه و متکی بر باورهای الهی است.

وی تصریح کرد: دفاع مقتدرانه فرزندان غیور ایران اسلامی از ملت ایران را قدر می‌نهیم و توفیق نهایی این عزیزان و همچنین همه مجاهدان جبهه جهانی مقاومت که با مجاهدت خود سست بودن ارکان جهان سلطه را پیش چشم جهانیان به تصویر کشیدند، از خداوند متعال مسالت می کنم.

کشف مهمات انتحاری از گروه تروریستی جیش الظلم/ ضربه‌های سنگین سپاه ادامه دارد

اولین واکنش رئیسی به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست های موساد و داعش

دبیر شورای نگهبان در ادامه به فرارسیدن ماه بهمن اشاره کرد و گفت: بهمن، ماه پیروزی انقلاب اسلامی است. این ایام فرصت بسیار مناسبی برای بازخوانی آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: تبیین صحیح شرایط کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح واقع‌بینانه دستاوردهای انقلاب و موانع موجود بر سر راه نظام جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که با وجود کاستی‌ها و اشکالات، انقلاب اسلامی مسیر قابل افتخاری طی کرده است.

۲۱۹۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1862006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =