محمدرضا شجریان، گفت: پرویز رفت و ما را داغدار کرد. اندیشه خیام الگوی زندگی پرویز مشکاتیان بود و بالاخره به معشوقش رسید.

به گزارش ایسنا ،در مراسم یادبود زنده یاد «پرویز مشکاتیان» که شب هفتم مهر ماه در مسجد جامع شهرک قدس برپا شده بود، استاد آواز ایران که به تازگی از تور اروپایی کنسرت‌های خود با گروه شهناز به کشور بازگشته بود، با حضور در این مراسم ، گفت: پرویز رفت و ما را داغدار خود کرد. او خانه گرمش را با دو دسته گلش تنها گذاشت و رفت و راهی خیام شد، همانند آن چه خودش می‌خواست و داغش ما را کلافه کرد.

او ادامه داد: الگوی زندگی او اندیشه «خیام» بود و سال‌ها با این اندیشه زیست و در نهایت به معشوقش رسید. حیف پرویز رفت و من تا این جا آمده‌ام تا از همه عزیزانی که برای تسلیت اینجا آمدند و با مهربانی خودشان ما را دلگرم می‌کنند، قدردانی کنم.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از هنرمندان برپا شده بود، چهره‌هایی همچون حسین علیزاده، محمدرضا شجریان، محمدرضا درویشی، همایون شجریان، کیوان ساکت، پشنگ کامکار، اردشیر کامکار، سعید فرج‌پوری، داریوش پیرنیاکان، سامان احتشامی، شهرام صارمی، هنگامه اخوان، فریبا داوودی ، داود گنجه‌ای، علی جهاندار، محمد موسوی، همایون خرم، بهداد بابایی، فریدون شهبازیان، مجید درخشانی حضور داشتند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 18625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۸
    1 0
    مائيم و مي و مطرب و اين كنج خراب جان و دل و جام و جامه پردرد شراب زنده باد خسرو آواز ايران