کنایه معاون ابراهیم رئیسی به مجلس: امیدوارم لایحه بودجه به سرنوشت برنامه هفتم دچار نشود

ایرنا نوشت: معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مصوبات لایحه بودجه باید به گونه‌ای تنظیم شود که بار مالی اضافه برای دولت ایجاد نکند، زیرا در این صورت به سرنوشت برنامه هفتم توسعه گرفتار و با ایردات اساسی شورای نگهبان مواجه خواهد شد.

سید محمد حسینی، در مورد تغییرات لایحه بودجه۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق مجلس گفت: مصوبات لایحه بودجه ۱۴۰۳ باید به گونه ای در کمیسیون تلفیق بررسی شود تا با کسری بودجه مواجه نشویم. باید به اندازه منابع و درآمدهایی که وجود دارد هزینه در نظر گرفته شود، زیرا اگر هزینه ها افزایش یابد، کشور با مشکل مواجهه می‌شود و به همین دلیل سازمان برنامه و بودجه در این زمینه مراقبت می‌کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان داشت: آنچه در کمیسیون تلفیق تصویب می‌شود به معنای تصویب نهایی بودجه نیست چون نمایندگان در صحن علنی در این مورد بحث می‌کنند و موافقین و مخالفین هم نظر خود را بیان می کنند.

واکنش آذری‌جهرمی به پرتاب «ثریا» به مدار زمین/ عکس

اسرائیل محل سکونت مستشاران سپاه پاسدران را هدف قرار داد /۴ نفر شهید شدند، یک زخمی به بیمارستان منتقل شد

حسینی ابراز امیدواری کرد که لایحه بودجه ۱۴۰۳ به سرنوشت لایحه برنامه هفتم گرفتار نشود و گفت: شورای نگهبان ایرادات عدیده ای به برنامه هفتم وارد کرده است که باید اصلاح شود.

وی افزود: بخشی از ایرادات به برنامه هفتم به دلیل بار مالی است که برای دولت ایجاد شده است و بودجه هم باید به گونه ای تنظیم شود که هزینه های اضافه برای دولت نداشته باشد.

معاون پارلمانی رییس جمهور همکاری و همراهی دولت و مجلس برای تصویب لایحه بودجه را ضروری عنوان کرد و گفت: در مورد افزایش حقوق بازنشستگان قبل از اینکه منبعی در نظر گرفته شود این موضوع در کمیسیون تلفیق تصویب شد که ممکن است منجر به مشکلاتی شود.

۲۱۹۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1863122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =