مهر نوشت:

کامران باقری لنکرانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در همایش مجلس ایده‌آل در دهه چهارم انقلاب اسلامی که در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد با اشاره به اینکه مجلس آینده باید در جایگاه بلندی باشد که آرمانها و ارزشهای دینی را ترویج کند، تصریح کرد: این توقع از مجلس وجود دارد که به اوامر صریح رهبری لبیک بگوید.
گزيده سخنان وي را در ادامه بخوانيد:
·         جریان فتنه و سران منفور آن می‌دانند که در بین مردم هیچ جایگاهی ندارند و مردم به آنها محل نمی‌گذارند و طبیعی است که این افراد حضورشان در انتخابات را به صورت پیچیده دنبال می‌کنند. برخی اصلاح طلبان به صورت پنهان وارد صحنه انتخابات شدند و این افراد شعارهای غیرحساس برانگیز که چهره تعادلی و معقولی از آنها نشان دهد را بیان می‌کنند.
·         گروه‌های انحرافی برای شرکت در این انتخابات به هیچ وجه نخواهند گفت که از طرفداران "الف ر میم" هستند -همان‌هایی که می‌گویند دنبال مکتب ایرانی هستند- بلکه به صورت پیچیده به میدان می‌آیند. در برابر این پیچیدگی‌ها اگر عده‌ای حواسشان به قدرت و حضور در مجلس شورای اسلامی باشد قطعا شکست خواهند خورد. این جریان مثل بقیه جریان‌های سیاسی کشور تلاش دارد که در این صحنه حضور جدی داشته باشد و حتما با نقاب‌های مختلف به میدان خواهند آمد.یکی از کارهایی که جریان انحرافی دنبال می‌کند این است که نقاط ضعف افراد را احصا کردند و تلاش می‌کنند بمب‌های خبری ایجاد کنند و یکی از راه‌ها این است که از افراد مسئله‌دار به عنوان پیشانی کار استفاده نکنیم.
·         تاسف می‌خورم که جلساتی که به عنوان اجتماعی و سیاسی برگزار می‌شود به جای اینکه به ارزشها توجه شود، به بدگویی دیگران تبدیل می شود.
·          کسی که می‌گوید من طرفدار و تابع رهبری هستم 11 روز خانه‌نشینی را یک جور توجیه می‌کند و کسی که دو سال تاخیر در طرح نظارت بر نمایندگان را توجیه می‌کند، ما می‌گوییم شما در عمل خوب ولایت مداری نکردید.
·          نگران انتخابات هستیم. نگرانی ما این است که گفتمان فعالیت‌های اجتماعی از گفتمان عقیدتی خارج شود. ما نگرانیم برای اینکه حضور برخی افراد در قوای مجریه و مقننه و نسبت سخنان آنها با عمل به تکلیف مداری از شفافیت برخوردار نیست و شواهدی را می‌بینیم که اشکالاتی را به وجود می‌آورد.
·         در بيانيه​هاي جبهه پايداري آورده​ايم  که فضای کشور را زود انتخاباتی نکنید چراکه عوارض دارد و قوه مجریه فشل می‌شود.
·         در مورد اعلام لیست جداگانه‌ای از سوي جبهه پايداري براي حضور در انتخابات آتي مجلس هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم.این رفتار وحدت‌بخشی تلقی نمی‌شود که بگوئیم "همین که ما گفتیم را قبول کنید و به انتقادات شما توجهی نمی‌کنیم". ما نمی‌توانیم از افرادی که در صحنه‌های اخیر نمره خوبی نگرفتند به عنوان پیشانی کار استفاده کنیم.
·          در موضوع اخیر جبهه پایداری عملکرد خوبی داشت و در لغو مصوبه برخی افراد تلاش کردند که به اسم اعضای جبهه پایداری نباشد. اشکالی ندارد مهم لغو آن بود که صورت گرفت.
·          تعدادی از اعضای جبهه از جمله بنده نیز بنای دواطلبی نداریم. دلیلش این است که بنده در توان خودم نمی‌بینم، از آخرت خودم می‌ترسم که شاید نتوانم هم دین را حفظ کنم و هم کارها را به خوبی انجام دهم.
·          به ما گفتند 7 نفر از نمایندگان مجلس از حوزه انتخابیه تهران برای شما باشد؛ حرف ما این است که همه 30 نماینده تهران باید برای ترویج گفتمان به مجلس راه پیدا کنند.
·          من نشنیدم که کسی به رئیس جمهور نسبت فراماسونری بدهد.  جریان فراماسونری یک جریان فرهنگی است که پشتوانه فرهنگی تمام انحرافاتی است که به صورت برنامه‌ریزی شده در قرون گذشته در جهان اسلام پیگیری شده است. برخی از همان خطوطی که فراماسونرها برای کمرنگ‌کردن دین طی کردند در برخی گفته‌ها وجود دارد. ادعا این است که برخی حرکت‌های فرهنگی خواسته یا ناخواسته در چارچوب معماری انحراف است که فراماسونرها به دنبال آن بودند.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایران دوست IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
    10 5
    شما با این تهمتها هم آخرت خوبی نخواهی داشت.پس الکی به مشایی تهمت نزن.اصلا جریان انحرافی را توضییح بده ببینیم از چی انحراف کرده .از قرآن یا ائمه اطهار.یا جلوی زیادخواهنی مثل شما ایستاده.آقا مردم خودشان می فهمند واقعیئت چیه.
    • بدون نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
      1 1
      خيلي تند نرو تو كه بعضي چيزا رو نمي دوني همه حرفاش كه دروغ نيست