۰ نفر
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
آغاز هفته فیلم و عکس  در سمنان

یازدهمین هفته فیلم و عکس سمنان عصر دوشنبه در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در مجتمع فرهنگی هنری کومش آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، هفته فیلم و عکس سمنان طبق برنامه از دوم تا ششم بهمن در تالار حکیم الهی مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان ادامه دارد و در آن 17 عنوان فیلم کوتاه، انیمشین و مستند اکران می شود.

در اولین روز این هفته فیلم، مستند بلند "تکثیر در اسارت" کاری از مهدی ایمانی شهمیری اکران شد و در ادامه آن نشست تخصصی فیلم سازی مستند با حضور این کارگردان برگزار می شود.

رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه طبق جدول برنامه ها روز سه شنبه پنج فیلم از ساعت 16:30، چهارشنبه چهار فیلم، پنجشنبه پنج عنوان فیلم و جمعه دو فیلم کوتاه با موضوع دفاع مقدس به نمایش درخواهد آمد.

مصطفی باقرآبادی افزود: برگزاری نشست های تخصصی با موضوعات عکس (مجموعه عکس)، "سینمای تجربه گرا" و عکس با موضوع عکاسی تئاتر از دیگر برنامه های هفته فیلم و عکس سمنان است.

نمایشگاه عکس هفته فیلم و عکس سمنان نیز عصر امروز با ارائه 34 قاب مجموعه عکس از شش هنرمند عکاس توسط فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گالری سیمرغ مجتمع فرهنگی هنری کومش افتتاح شد.

اختتامیه هفته فیلم و عکس سمنان با اکران دو فیلم کوتاه از ساعت 18 در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می شود و در آن با حضور هنرمندان و علاقه مندان به هنر سینما از استاد "خسرو به آیین" پیشکسوت انجمن سینمای جوانان سمنان تجلیل خواهد شد.

دیدن فیلم کوتاه در هفته فیلم و عکس سمنان برای دوستداران هنر سینما آزاد است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1864159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =