۰ نفر
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
سارق مسلحی به هدف شوم خود نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری یک نفر متهم و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سرهنگ داود آقا زاده در گفت و گویی به تشریح جزئیات این خبر پرداخت و گفت : برابر اخبار واصله مبنی بر رها شدن یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در نزدیکی یکی از روستاهای گرمسار و قصد سرنشینان آن برای سرقت از دامداری ، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جنت آباد در محل حاضر و شاهدان اعلام داشتند چند نفر با سرو صورت بسته با سلاح شکاری قصد سرقت از دامداری در روستا را داشتند که با حضور مردم از محل متواری شدند .

این مقام انتظامی افزود : ماموران انتظامی طی بررسی از داخل خودرو چهار فشنگ و یک پوکه سلاح شکاری ، تلفن همراه و تعدادی مدارک شناسایی که از افراد در صحنه به جا مانده بود کشف و در نهایت خودرو جهت بررسی بیشتر به پارکینگ منتقل شد .

سرهنگ داود آقا زاده در ادامه تصریح کرد با توجه به حساسیت موضوع پرونده بصورت ویژه در دستور کار کارکنان پاسگاه انتظامی جنت آباد قرار گرفت و با اقدامات فنی و بکارگیری تجهیزات نوین کشف جرم ، ماموران موفق شدند فردی که سلاح شکاری را در دست داشت شناسایی و وی را در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند .

وی تصریح کرد : در بازرسی از مخفیگاه این متهم ۲۶ ساله یک قبضه سلاح وینچستر غیرمجاز و دو عدد فشنگ کشف و ضبط و وی پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای دستگیری همدستان این متهم و سرقتهای احتمالی توسط وی همچنان ادامه دارد ، خاطرنشان کرد حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس با جدیت با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد کرد و در این راستا از شهروندان نیز تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1864421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =