با تمام توان مسائل و مشکلات رسانه‌ها را دنبال خواهیم کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: از ۳۲۸ نفر کاندیدای تایید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۶۳ نفر از جوانان، ۲۹ نفر خانم و ۲۹۹ نفر نیز آقایان هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، حسن رضانیا، رئیس ستاد انتخابات استان همدان در نشست با مدیران مسئول، سرپرستان نشریات و رسانه‌های استان با اعلام اینکه باید جبهه واحد رسانه‌ای در استان تشکیل شود، گفت: با عزم و اراده همگانی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری ورود کنیم.

وی از پیگیری اختصاص اعتبار انتخاباتی برای خبرنگاران خبر داد و افزود: فضای انتخابات باید به سمت حضور رقابتی کاندیداها و حضور حداکثری مردم پیش برود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان اضافه کرد: باید فضای مطالبه‌گری در استان مهیا باشد و در این میان از تجربیات بالای اصحاب رسانه همدان نیز استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید واقعیات جهان را اطلاع دهند، و با نگاهی به جنایت صهیونیست ها در غزه، اظهار داشت: محور مقاومت در حماس با عملیات طوفان‌الاقصی به جبهه تبدیل شده و بارها و بارها پایگاه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه را مورد هدف قرار داده است.

معاون سیاسی استاندار همدان تلاش رسانه های محور مقاومت را ارزشمند دانست و تاکید کرد: امروز انتخابات پیش روی ما نیز نیاز به نگاه واحد و متمرکز و جریان‌ساز رسانه‌ای دارد.

رضانیا با بیان اینکه دشمن برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برنامه دارد و باید با جهاد تبیین زمینه حضور افراد اصلح مهیا شود، تصریح کرد: نگاه‌ دولت سیزدهم این است که فضا برای حضور کاندیداها و شرکت حداکثری مردم بازتر شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در آخر با اعلام اینکه، استاندار، بر رفع مشکل مسکن خبرنگاران تاکید دارند، افزود: هیئت مدیره خانه مطبوعات، مطالبات اصحاب رسانه را به اولویت مطرح کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1864522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =