حضور آثار فیلم‌سازان و عکاسان چهارمحال و بختیاری در جشنواره منطقه‌ای ساوالان

رئیس انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: آثار سه فیلم‌ساز و ۲ عکاس هنرمند استان با حضور در شصت و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشگین‌شهر– ساوالان با دیگر آثار راه‌یافته به این جشنواره به رقابت می‌پردازند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،ناصر قائدی با بیان اینکه داوران بخش فیلم شصت‌وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشگین شهر-ساوالان پس از بررسی آثار رسیده، مجوز حضور در مرحله نهایی را برای ۴۶ فیلم کوتاه در بخش‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی صادر کرده است، افزود: «کیکاووس» به کارگردانی حامد اصغر زاده مرغملکی از جمله تولیدات انجمن سینمای جوان استان است که در بخش داستانی این جشنواره حضور دارد.

وی تصریح کرد: «نیمه گمشده» به کارگردانی جمال اسکویی و «همه میخواهند به بهار برسند» به کارگردانی خدیجه مظلوم شهرکی نیز از دیگر آثار تولیدی در انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری است که در جمع هفت اثر پذیرفته شده بخش پویانمایی این جشنواره منطقه‌ای قرار گرفته‌اند.

قائدی یادآور شد: در بخش عکس شصت‌وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشگین‌شهر-ساوالان هم مریم آل‌مؤمن از عکاسان استان با ارائه ۲ تک عکس از زنان نمکی و دختر فوتبالیست توانسته است به بخش نهایی این جشنواره راه یابد.

رئیس انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: احمد تاجی دیگر هنرمند عکاس استان هم با مجموعه عکس‌های حنابندان در بخش عکس این جشنواره منطقه‌ای حضور دارد.

گفتنی است، شصت‌وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشگین‌شهر-ساوالان از دوم بهمن به‌ میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر مشگین‌شهر و به دبیر امیر رجبی آغاز شده است و تا پنجم این ماه ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1864628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =