خداداد ایران را مقابل ژاپن بازنده کرد

خداداد عزیزی معتقد است که دو تیم ژاپن و کره جنوبی فینالیست های جام ملت های آسیا خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حضور خداداد عزیزی، مشاور فنی سابق امیر قلعه‌نویی در ویژه برنامه جام ملت‌های شبکه ورزش از ابتدای این تورنمنت با واکنش‌های زیادی مواجه شده و حتی این موضوع به کنفرانس خبری امیر قلعه‌نویی هم کشیده شد.

خداداد عزیزی در این برنامه تلویزیونی به پیش‌بینی مسابقات جام ملت‌ها پرداخت و از مرحله حذفی تا فینال مسابقات را مشخص کرد. خداداد معتقد است ایران در یک هشتم سوریه را شکست می‌دهد و در مرحله بعدی از ژاپن شکست خورده و حذف می‌شود.

او از سوی دیگر جدول نیز پیش‌بینی حذف تیم‌هایی مثل استرالیا و عربستان به دست کره‌جنوبی را دارد. در نهایت پیش‌بینی عزیزی از فینال میان دو تیم کره و ژاپن است که کره‌جنوبی را به‌عنوان قهرمان این تورنمنت پیش‌بینی می‌کند.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1864653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    فعلا که کره ژاپن خیلی زود فینالیست شدن یکی هم حذف میشه شک نکنید
  • جعفر IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 0
    خداداد سواد اکادمی ندارد البته ۵۰ درصد شانس دارد حرفش درست در بیاد ادم منفی باف ومتخصص دو بهم زدن است واخلال در امور .
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    من میگم حتما ما قهرمانیم ...بدون شک .
  • حمید IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 0
    آخه این خداداد تا حالا در کدام تیم مربیگری موفق کرده که حالا کارشناس شده
  • سهراب IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    بنظرمن جونای ما اگه از دل تلاش کنن ن ژاپن وکره بلکه هیچ تیمی براشون مهم نیست عراقیا اگه ی آیمن حسین دارن ایران همش ستارست فقط کافیه بخان شما پیشکسوتا بجای اینکه روحیه بدین پاک روحیه بازیکنو ضعیف میکنین اصلن برد تیم برام مهم نیست اینکه ژاپن وکره رو اینقد بزرگ میکنین خودش ی ضربه ب تیم وجووناست ک حرفشون فوتباله
  • DE ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    خدادد عزیزی یک حرفی زده.. تیم ملی باید مثل جام جهانی ۲۰۱۸ قدرتمند و ترسناک ظاهر شود و باجنگندی و هوشیاری کامل و بدون ترس و بدون توجه به نام تیم ها کاپ قهرمانی را به ایران عزیز بیاورد و درامدزایی برای ایران عزیز انجام دهد.تیم های ژاپن و عراق و کره که تیم پرتغال و اسپانیا نیست.
  • مهدی آذر IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 2
    به خدادا ربطی نداره تیم ملی مربی داره این خدادام یه چند وقتی هست داره زیاد حرف میزنه نمیدونم مشکلش با فوتبال و مربی های تیم ملی چیه خودشم تکلیف خودشو نمیدونه عوض اینکه برای تیم ملی آرزوی موفقیت بکنه ایرانو جلوی ژاپن بازنده کرد تیممونم باید با یه پرواز برگرده به کشورمون ایران من واقعا واسه این طور آدمای کوته فکر متاسفم
  • US ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    3 0
    خداداد عزیزی احساس میکند بازیکنان تیم ملی بازیکنان دوران خودش است..باخت های تیم ملی به ژاپن و کره در گذشته بخاطر اشتباهات بچه گانه شماوسایرین و عدم از خود گذشتگی در آن دوران بود ..بازیهای تیم ملی در خاطره ها خواهند ماند.تیم ملی با این بازیکنان قهرمان جام خواهند شد.