فارس نوشت:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به آمادگی همه‌جانبه بسیج از آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: بسیج همیشه در جامعه مانع انحراف است و از جلوی انحراف در هرکجا که باشد را می‌گیرد.

 

 

 سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در اجتماع 50هزار نفری گردان‌های عاشورا الزهرا و امام علی بسیج در مقابل لانه جاسوسی آمریکا موضع‌گیری‌های محکم و حماسی امام راحل و نیز رهبری معظم انقلاب را مبتنی بر ایمان به خدای متعال دانست و گفت: مراسم امروز به افتخار سالروز تشکل بسیج و سپاس از ملت شریف ایران ، عرض ارادت به خانواده شهدا و ایثارگران و نیز میثاق دوباره ملت با امامت و ولایت برگزار شده است و هرچند بسیج در ایام دفاع مقدس حضور خود در عرصه را به خوبی نشان داد اما بسیج تنها برای زمان جنگ نیست بلکه در سازندگی توسعه علم و هرکجا که جوانان بخواهند برای حفظ آرمان‌های انقلاب حضور داشته باشند بسیج موضوعیت می یابد.

اهم اظهارات وی به شرح زیر است:

*مقام معظم رهبری فرمودند که متجاوز به ایران باید خود را برای سیلی‌های محکم و مشت‌های پولادین آماده کند . رهبر عزیز انقلاب در این استراتژی ملت و بسیج را مورد خطاب قرار دادند چرا که ساخت محکم نظام و نیز اتحاد ملی مهمترین مؤلفه قدرت ماست. 

* ولایت فقیه، بسیج و سپاه و نیز وحدت کلمه از ارکان مهم نظام اسلامی است. دشمن در طول این سه دهه این ارکان را آماج حملات خود قرار داده است.

*در همان اوایل انقلاب و پس از تسخیر لانه جاسوسی بود که امام(ره) فرمان تشکیل ارتش 20میلیونی را دادند و این در حالی است که آن روز جمعیت ایران حدود 32 میلیون نفر بود اما امروز ما جمعیتی بالغ بر 70میلیون داریم که مستلزم تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی است.

*‌این از افتخارات ماست که امروز ده‌ها میلیون جوان بسیجی و تفنگدار اعم از زن و مرد برای دفاع از انقلاب و اسلام برابر دشمن آماده‌اند.

*امروز دشمن می‌خواهد با شبیخون فرهنگی حیا را از جوانان ما بگیرد. رهبری عزیز انقلاب با یک نگاه مبتنی بر عقل الهی امروز همه ابعاد زندگی در جهان را رهبری می‌کنند و در هر مقطع و زمانی علی‌وار دست ملت را گرفته و به پیش می‌برند. 

* وقتی بسیج در متن جامعه باشد مسیر اصلی که توسط ولی فقیه ترسیم شده به انحراف نمی‌رود چرا که بسیجی مانع انحراف است. 

* انحراف جزئی اهمیتی ندارد و با امر به معروف و نهی از منکر درست می‌شود اما بسیجی هیچگاه انحراف از ولایت فقیه و نظام اسلامی و خطوط اصلی که رهبری آنها را ترسیم کرده بر نمی‌تابد و جلوی انحراف را هرجا که باشد می‌گیرد. 

/212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزاد IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
    3 5
    خیلی اجتماع خوبی بود.من خودم اونجا بودم (گردان امام حسین) خیلی قشنگ بود که زیر برف خبر دار ایستاده بودیم و سردار سخنرانی میکردن. جای همگی خالی. در ضمن سردار نقدی هم تشریف داشتن و ایشون هم کنار سردار فیروزآبادی سان دیدن.