تهران امروز نوشت:

تقریبا شش ماه از آخرین نشست خبری احمدی‌نژاد با رسانه‌های داخلی و خارجی می‌گذرد این در حالی است که می‌توان گفت تاکنون وقفه‌ای شش‌ماهه‌میان نشست‌های خبری احمدی‌نژاد نیفتاده و وی با فاصله‌ای در حدود 5 ماه در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران حاضر شده است. وی از ابتدای دولت دهم تاکنون در هر سال دو نشست خبری با خبرنگاران برگزار کرده در حالی که میزان این نشست‌ها درطول دولت نهم سه نشست در هر سال بوده است. با نگاه به برگزاری کنفرانس‌های خبری دولت می‌توان گفت با اینکه دولت احمدی‌نژاد نقش فعال‌تری را به نسبت دولت‌های پیشین با رسانه‌ها ایفا کرده ولی این ارتباط با رسانه تاکنون سیر صعودی و نزولی داشته، به گونه‌ای که این تعامل در چهار سال نخست بهتر بوده و علاوه بر نشست‌های خبری احمدی‌نژاد با رسانه‌ها، جلسات سخنگوی دولت نیز به صورت تقریبا مستمر با خبرنگاران برگزار می‌شده و همچنین با دعوت از خبرنگاران بیشتری از رسانه‌های مختلف و بعضا مخالف در جلسات هیات دولت، دولت خود را بیشتر در مقام پاسخگویی قرار می‌داده است. البته باید گفت در این میان احمدی‌نژاد به غیر از نشست‌های خبری خود با خبرنگاران، با حضور در رسانه ملی به گفت‌وگو با مردم نیز نشسته است اما در این گفت‌وگو‌ها نیز وی غالبا همان صحبتهای خود در نشست‌های خبری‌اش را تکرار کرده و خبر خاصی بیان نداشته است.
احمدی‌نژاد در کنار حضور در رسانه ملی و صحبت با مردم در طول دوران شش ساله ریاست‌جمهوری خود، تاکنون بارها نیز با رسانه‌ها و شبکه‌های خارجی مصاحبه داشته که می‌توان گفت میزان این مصاحبه‌ها بیشتر از نشست‌های خبری وی با رسانه‌های داخلی و رسانه ملی بوده است! این در حالی است که خبرنگاران ایرانی در آمریکا و کشورهای غربی به شدت تحت کنترل و نظارت هستند و اجازه اینکه بتوانند با مسئولان آن کشورها مصاحبه کنند را ندارند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    0 0
    رابطه عکس و مطلب در چیست؟
  • بدون نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    2 0
    البته نشست های خبری که سئوالات برای خیلی از خبرنگاران تعیین می شد و در صورتیکه از طرف رسانه قبول نشه ار پرسش خبری نیست و اسمت اصلا خونده نمیشه. خیلی ارتباط نزدیکی دارن آقای دکتر با همه به ویژه خبرنگارها!!!!!