اخذ ویزای کامبوج، مدارک و قیمت ویزای توریستی کامبوج

شاید تاکنون اسم بهشت آسیا به گوش شما خورده باشد. کشوری که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و تعداد جاذبه های تاریخی و طبیعی آن باعث شده هر ساله گردشگرانی زیادی به این کشور سفر کنند و نام آن را بهشت آسیا بگذارند. بله درست حدس زدید نام این کشور کامبوج است.

این کشور در واقع پادشاهی کامبوج است که هر مسافری برای سفر به این کشور نیازمند اخذ ویزای کامبوج است. این کشور با تایلند، لائوس و ویتنام هم مرز بوده و برای تعطیلات شما می تواند انتخاب مناسبی برای سفر باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید اطلاعات بیشتری در مورد این کشور و اخذ ویزای کامبوج خدمت شما عزیزان بیان کنیم.

سفر به کامبوج

زبان مردم این کشور، خمر است و دین 96 درصد آنان بودایی است. مساحت کشور کامبوج در حدود 181 هزار کیلومتر است و جمعیت آنان به بیش از 16 میلیون نفر می رسد. همچنین پایتخت این کشور پنوم پن است و واحد پول رسمی آنان نیز ریل است. بیشتر روزهای سال در این کشور باران می بارد و می توان گفت کامبوج آب و هوایی معتدل دارد، باران در این کشور از ماه می شروع می شود و تا اکتبر ادامه دارد. اگر هم عاشق دیدن خورشید در این کشور هستید بهتر است در ماه های جولای و سپتامبر به این کشور سفر نکنید زیرا در این دو ماه خبری از خورشید نیست.

از اماکن دیدنی این کشور می توان به انکگور وات، سواحل سیانوکویل، کامپوت، باغ پروانه ‌های بانتئی سری، معبد پری ‌ور، شهر دلفین‌ های رودخانه ‌ای، دریاچه تونله ساپ و بسیاری اماکن دیگر اشاره کرد. از نکات جالب سفر به این کشور داشتن پاساژها و مراکز خرید مختلف است که نام برخی از آنان شامل مرکز خرید آئون مال، مرکز خرید سوریا سنتر پوینت، مرکز خرید شاپینگ مال، فروشگاه لاپورته دو و بازار مرکزی کامبوج است.

اخذ ویزای کامبوج، مدارک و قیمت ویزای توریستی کامبوج

بررسی وضعیت کشور کامبوج برای مسافران

طبق نظر سنجی صورت گرفته از مهاجران و مسافرانی که به کشور های مختلف سفر کرده اند برخی نهاد ها مهربان ترین مردمان در کشورها را مورد ارزیابی قرار داده اند. در این لیست نام کشور کامبوج در رتبه چهارم مهربان ترین مردم جهان قرار گرفته است. اقتصاد کامبوج در گذشته از وضعیت مناسبی برخوردار نبود اما به مرور زمان شکل پایدارتری به خود گرفت و امروزه می توان از رشد اقتصادی و پیشرفت در این کشور سخن گفت. همچنین در مقایسه با گذشته رشد گردشگری در این کشور 70 درصد رشد داشته است و مسافران زیادی به این کشور سفر می کنند.

از نکات جالب اینکه شرکت های ایرانی هستند که در این کشور مشغول به فعالیت بوده اند و در سال های گذشته سود خوبی را نیز کسب کرده اند. بیشتر این کسب و کارها در زمینه پوشاک مشغول به فعالیت هستند. همچنین اکثر ایرانیانی که این کشور را برای سفر و زندگی انتخاب می کنند افراد بین 25 تا 55 هستند.

قوانین سفر به کشور کامبوج

یکی از نکات جالب که قبل از سفر به هر کشوری باید بدانید قوانین مربوط به آن کشور است در مورد سفر به این کشور و اخذ ویزای کامبوج نیز باید به این چند نکته ای که در ادامه به آن اشاره می شود، توجه کنید:

  • پرسیدن شغل پدر از یک کودک ممنوع است.
  • مردم این کشور به شما اجازه نمی دهند که از شرایط زندگی آن ها مطلع شوید.
  • مردم این کشور بیشتر وقت روز خود را مشغول کار هستند از این رو قوانین کاری هم بسیار بیشتر و سختگیرانه تر است.
  • مردم این کشور به گردشگری و مکان های جذاب گردشگری بسیار اهمیت می دهند و سعی می کنند در این گونه اماکن به تفریح بپردازند.
  • قرارداد در این کشور حرف اول را می زند؛ زمانی که شما با طرف مقابل خود قراردادی را بستید از آن به بعد ملزم به پایبندی به آن هستید.
  • پرچم این کشور نیز برای مردم کامبوج اهمیت زیادی دارد و همه به این پرچم احترام می گذراند.
  • از دیگر موارد مهم این است که والدین در این کشور توجه ویژه ای به آموزش مسائل زناشویی به فرزندان خود دارند و به آن ها این موارد را آموزش می دهند.

اخذ ویزای کامبوج برای سفر به این کشور

همانند دیگر کشورها کامبوج نیز دارای طیف گسترده ای از ویزاها شامل ویزای توریستی کامبوج، ویزای تجاری کامبوج، ویزای تحصیلی کامبوج، ویزای فرودگاهی کامبوج و ویزای ترانزیت است. تمرکز ما در این مطلب بیشتر ویزای توریستی کامبوج است که مناسب برای افرادی است که می خواهند به این کشور سفر کوتاه‌مدت داشته باشند. همان طور که می دانید کشور کامبوج در ایران سفارت ندارد و متقاضیان دریافت ویزای کامبوج می بایستی از یک آژانس مسافرتی معتبر در ایران ویزای الکترونیکی کامبوج را دریافت کنند.

سفر هالیدی یکی از موسسات معتبر در زمینه اخذ ویزای کشور کامبوج است که می تواند در کمتر از یک هفته و تنها بین 3 تا 5 روز کاری ویزای توریستی کامبوج را برای شما عزیزان اخذ کنند. این ویزا بعد از صدور به مدت 3 ماه اعتبار خواهد داشت و حداکثر مدت اقامت آن نیز 30 روز است. از جمله مدارکی که برای ویزای کامبوج احتیاج دارید تنها اسکن پاسپورت، یک قطعه عکس، بلیط هواپیما و ووچر هتل است. سفر هالیدی تمام پروسه اخذ ویزای شما را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام خواهد داد.

اخذ ویزای الکترونیکی کامبوج

ویزای الکترونیکی کامبوج یکی از مسیرهای مناسب و در دسترس برای افرادی است که می خواهند ویزای فوری دریافت کنند. از این رو اخذ ویزای الکترونیکی کامبوج یکی از ارزان ترین و سریع ترین راه های اخذ ویزا است. با استفاده از این روش، اکثر افراد می توانند به صورت مستقیم و بدون ارسال مدارک به سفارت ویزای خود را دریافت کنند.

برای اخذ ویزای الکترونیکی کامبوج می بایستی یک قطعه عکس به همراه اسکن شناسنامه خود را بعد از مراجعه به سایت سفر هالیدی بارگذاری کرده و با ارسال مدارک و پرداخت هزینه آن به صورت آنلاین ویزای کامبوج را دریافت کنید.

نکات مهم در مورد اخذ ویزای کامبوج

ویزای الکترونیکی کامبوج برای مقاصد گردشگری در این کشور صادر شده و شما با داشتن این ویزا بعد از ورود به کامبوج اجازه کار و تحصیل و سرمایه گذاری یا امور دیگر را نخواهید داشت. بعد از اخذ ویزای الکترونیکی کامبوج می بایستی آن را در مبادی کشور ارائه دهید.

این ویزا به مدت 30 روز اجازه حضور به شما در کشور کامبوج را می دهد اگر قصد دارید ویزای خود را تمدید کنید می بایستی به دفتر مهاجرت کامبوج و یا وزارت کشور کامبوج مراجعه کرده و ویزای خود را تمدید کنید. توجه داشته باشید که اطلاعات موجود در فرم درخواست ویزای شما با پاسپورت شما می بایستی یکی باشد. همیچنین تمدید این ویزا به صورت الکترونیکی امکان پذیر نیست. توصیه می شود پروسه اخذ ویزای خود را از دو هفته قبل از سفر خود آغاز کنید که به مشکل بر نخورید. این ویزا بر خلاف ویزای لیبل برچسب ندارد و به صورت الکترونیکی است.

اخذ ویزای کامبوج، مدارک و قیمت ویزای توریستی کامبوج

اخذ ویزای کامبوج با سفر هالیدی

از بابت ریجکتی ویزای کامبوج نگرانی نداشته باشید، این موضوع بسیار به ندرت اتفاق می افتد و افرادی که مدارک اشتباه و یا ناقص ارائه دهند یا سابقه کیفری یا سوء پیشینه داشته باشند ممکن است ویزای آن ها ریجکت شود. از این رو شما می توانید برای سفر به کشور های اروپایی، آسیایی و آمریکایی از طریق معتبرترین آژانس مسافرتی در ایران که همان سفر هالیدی است پروسه اخذ ویزای خود را استارت بزنید. کارشناسان این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزای کامبوج پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1866516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =