نشست کمیته داوران فدراسیون فوتبال در دفتر مهدی تاج نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوران برگزار شد.

در این نشست که با حضور اعضای کمیته داوران مهدی تاج، حسین عسگری، سیدرضا غیاثی، فریدون اصفهانیان و اسماعیل صفیری در دفتر نایب رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، حسن زاده رئیس کمیته داوران و حمیسی رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال هم حضور داشتند.
این دو رئیس کمیته نقطه نظراتشان را درباره اتفاقات تلخ تالش به صورت مشروح و مبسوط مطرح کردند و درباره بحث حفاظت و امنیت داوران نکات مهمی مطرح و گفته شد و نحوه حمایت همه جانبه از داوران بررسی و نظرات مفیدی از سوی اعضا هم ارائه شد. در این بحث مقرر شد با اخلال گران در امر داوری در هر جای کشور برخورد قاطعی صورت پذیرد چرا که اگر امنیت نباشد داوران نمی توانند به خوبی کارشان را انجام دهند.
قرار هم براین شد کمیته داوران از داوران بخواهد تا از آمادگی بدنی لازم برخوردار شوند و دقت در کارشان را سرلوحه قرار دهند.
سپس درباره اشتباهات تاثیرگذار داوران هم بحث هایی انجام شد و مقرر شد در نهایت با داورانی که چنین اشتباهاتی راانجام می دهند برخورد لازم صورت گیرد و از داورانی استفاده شود که اشتباهات تاثیرگذاری ندارند.
سپس در پایان جلسه عملکرد کمیته داوران و برنامه ریزی های آینده کمیته داوران بررسی شد و مقرر شد تا در جلسات کمیته داوران که هر دو هفته یک بار برگزار می شود بررسی عملکرد داوران در دستور کار باشد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =