۳ نفر
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
پرونده بابک زنجانی چه شد؟

پرونده بابک زنجانی تعیین تکلیف شده و بابک زنجانی  به اتهام مقید در پرونده اخلال در نظام اقتصادی  به اعدام و رد مال محکوم شده است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره تاکید رییس قوه‌ قضائیه برای تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی، گفت: ما با حجم ورودی پرونده‌های کیفری و حقوقی به قوه قضائیه و محدودیت در منابع انسانی به ویژه منابع انسانی تخصصی مواجه هستیم. اما تعجیل در رسیدگی نباید منجر به تضییع حق نشود. در ایام ریاست قوه قضائیه تاکید موکد شده که به تعیین تکلیف پرونده‌های وصول شده، اقدام شود. بر اساس گزارش‌های واصله این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

ایسنا دراین‌باره نوشت: ستایشی درباره پرونده بابک زنجانی ادامه داد: این پرونده تعیین تکلیف شده و بابک زنجانی به اتهام مقید در پرونده اخلال در نظام اقتصادی به اعدام و رد مال محکوم شده است و اقداماتی در جهت رد مال انجام داده است. امیدواریم اقدامات قوی تری در جهت رد مال انجام شود و هر زمان که تشخیص داده شد حکم سالب حیات اجرا شود، حکم اجرا می‌شود. دستگاه قضایی در مورد این پرونده و سایر پرونده‌های قدیمی با کسی تعارف ندارد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =