استاندار البرز: روابط عمومی ها خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند

استاندار البرز با اشاره به اقدامات گسترده دولت سیزدهم در طول ۲ سال گذشته از روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان خواست خدمات گسترده دولت در بخش های مختلف را به خوبی اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز " مجتبی عبداللهی" روز سه شنبه در نشست تبیین تحول در اطلاع رسانی دولت که با حضور رییس شورای اطلاع رسانی دولت در استانداری البرز برگزار شد، افزود: در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به حوزه نرم افزاری ، سخت افزار و جایگاه مسوولیتی روابط عمومی ها شده است

وی بیان کرد: روابط عمومی ها با فعالیت گسترده اطلاع رسانی می توانند جایگاه دستگاه های اجرایی را ارتقا بخشند.

استاندار البرز با اعلام تشکیل هیات رییسه هماهنگی روابط عمومی ها در تمام شهرستان های استان البرز یادآورشد: البته روابط عمومی ها تاکنون به خدمات دولت به درستی نپرداخته اند و باید در این حوزه تخصصی ورود کنند .

عبداللهی با اشاره به ابلاغیه دولت برای تشکیل مجمع روابط عمومی ها گفت: باید این مجمع در شهرستان ها را ه اندازی و در راستای اطلاع رسانی گام های بهتر و بلندتری برداشته شود .

وی با تاکید براستفاده از افراد متخصص در روابط عمومی ها افزود: با نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارک فجر لازم است با تولید محتوای مناسب در زمینه امید آفرینی و بیان دستاوردها اقدامات موثری دراین زمینه داشت .

عبداللهی یاد آورشد: باید جشن های پیروزی انقلاب اسلامی با نشاط هرچه بیشتر برگزار شود؛ بسیاری از اقدامات دولت سیزدهم در استان در مقایسه با ۱۲ سال گذشته بیشتر بوده که باید برای مردم بیان کرد .

وی اضافه کرد: کتابچه ای از اقدامات دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته تدوین شده است .

استاندار البرز تاکید کرد: در تمام زمینه های زیرساختی اقدامات موثری در این استان رخ داده که از فرصت دهه مبارک فجر برای تبیین این اقدامات باید بهره برد .

وی یادآورشد: همچنین با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو و تاکید رهبر معظم انقلاب در این زمینه، باید اقدامات موثری برای انتخابات پرشور داشته باشیم .

عبداللهی گفت: انتخابات پرشور مشت محکمی بردهان دشمنان است و انقلاب اسلامی را بیمه می کند، بنابراین روابط عمومی ها با توجه به جایگاهی که دارند خود را وقف این مهم کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =