16 فیلم جشنواره فجر در همدان اکران می‌شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همزمان با تهران، ۱۶ فیلم چهل‌و دومین جشنواره فیلم فجر در استان همدان  از ۱۶ تا ۲۴ بهمن ماه در سینما فرهنگ و فلسطین شهر همدان نمایش داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین استان همدان، هادی فیض منش روز پنجشنبه در آیین رونمایی از پوستر چهل‌و دومین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: رویداد بزرگ و بین المللی جشنواره فیلم فجر در تهران از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ و با اکران ۳۳ اثر در تهران آغاز شد.

وی افزود: امکان اکران همزمان در شهرستان‌ها به همت سینماداران و اداره کل ارشاد فراهم شده و استان‌های کشور می‌توانند همزمان با تهران از این رویداد بهره ببرند.

وی اضافه کرد: فیلم هایی مانند ملکه، آپاراتچی، در آرزوی پروانه، ساعت جادویی، شکار حلزون، نبودنت، نپتون، جزو فهرست اکران فیلم‌ها در همدان است.

وی ادامه داد: آیین افتتاحیه جشنواره فیلم فجر روز یکشنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی مهر قدس همدان با حضور سینما دوستان و اکران یک فیلم از جشنواره برپا می شود و اگر استقبال مردم از جشنواره چشمگیر باشد این امکان وجود دارد که سه سالن در شهر همدان درگیر اکران فیلم های جشنواره فجر باشد.

بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره چهل‌ودوم فیلم فجر، امسال چهار سامانه آی‌تیک (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com)، سینماتیکت (cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh۷.ir)، عرضه بلیت‌های جشنواره را برعهده دارند و بصورت آنلاین و اینترنتی قابل خریداری است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =