مشارکت آبیکی‌ها در انتخابات اخیر ۵۵درصد بوده است

فرماندار شهرستان آبیک گفت:حضور آبیکی ها در انتخابات دوره‌های اخیر از میانگین کشوری و استانی بالاتر و در حدود ۵۵درصد بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت اله مددخانی، فرماندار شهرستان آبیک در نشست خبری دهه مبارک فجر که با حضور معاونین سیاسی و عمرانی و جمعی از اصحاب رسانه استان و شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد؛ ضمن قدردانی از رسانه‌ها، ایجاد شور انتخاباتی و دعوت از مردم در انتخابات را وظیفه رسانه‌ها دانست و گفت: حضور آبیکی ها در انتخابات دوره‌های اخیر از میانگین کشوری و استانی بالاتر و در حدود ۵۵درصد بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبیک به معرفی پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: ۹۷پروژه با اعتبار ۳۰هزار میلیارد ریال در حوزه های مختلف صنعتی، عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی، آموزشی و مسکن محرومین همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح می شود.

وی افزود: این طرح ها شامل ۱۱طرح صنعتی و کشاورزی و ۸۶ پروژه عمرانی است که تعداد ۷۰ طرح در بخش مرکزی و۲۶ پروژه در بخش بشاریات به بهره برداری خواهد رسید.

مددخانی بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۳هزار میلیارد تومان از منابع ملی، استانی و مشارکت بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است و با اجرای این طرح‌ها ۲۶۶۳ فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: میانگین نرخ بیکاری در کشور ۷درصد است که این میزان در آبیک ۲ درصد کمتر است.

فرماندار آبیک با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن توضیح داد: در فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن ۲۴۰واحد در این شهرستان با ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی، در مرحله دوم ۲۴۰واحد در مرحله تکمیل اسکلت و فاز سوم این طرح در مرحله اخذ مجوز قرار دارد.

مددخانی اظهارکرد: ۶روستای این شهرستان در بخش مرکزی از نعمت گاز بی بهره بودند که با پیگیری های بعمل آمده و با تلاش جهادی ۴ روستا در دهه مبارک فجر از نعمت گاز بهره‌مند می شوند و گازرسانی به دو روستا نیز در دست اقدام است.

فرماندار آبیک تصریح کرد: بسته رونق شهرستان از محل مولدسازی به تصویب مسئولان ذیربط در استان رسیده و به تهران ارجاع داده شده است که در صورت اخذ مجوزهای لازم، عملیات اجرایی آغاز می شود و در حوزه فضاهای فیزیکی اداری، درمانی و... شاهد تحولات خوبی در شهرستان خواهیم بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =