فیلم «مکالمه» کاپولا سریال می‌شود/ چه کسی به جای جین هکمن می‌آید؟

بازسازی فیلم «مکالمه» فرانسیس فورد کاپولا در قالب یک سریال توسط جی.سی چاندور انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «مکالمه» شاهکار فرانسیس فورد کاپولا در سال ۱۹۷۴، در قالب یک سریال تلویزیونی ساخته می‌شود. جی.سی.چاندور سازنده فیلم‌هایی چون «مارجین کال» و «همه چیز از دست رفته است»، هم نویسندگی و هم کارگردانی سریال را برعهده دارد.

ارین لوی سازنده سریال‌های «مردان دیوانه» و «شکارچی ذهن» ساخت این سریال را برعهده خواهد داشت.

گفته می‌شود با وجود شایعه‌ای مبنی بر بازی اوبری پلازا در این سریال، هنوز هیچ بازیگری انتخاب نشده است.

در توضیح بازسازی فیلم «مکالمه» که جین هکمن نقش اصلی آن را برعهده داشت، گفته شده است شخصیت اصلی یک زن به نام لودیت هری کال خواهد بود. او یک متخصص نظارت است که به حفظ حریم شخصی پایبند است، اما درگیر یک معمای جاسوسی شرکتی می‌شود که بزرگتر از حد تصورش است. هر چه او در ماجرا جلوتر می‌رود باید بیشتر از زندگی منزوی خود دور شود و برای یافتن پاسخ، ارتباطات شخصی را که همواره از آنها دوری می‌کرد برقرار کند تا بتواند خود را نجات دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر«مکالمه» یکی از بهترین فیلم‌های کاپولا است و در آن هکمن در نقش متخصص نظارتی ظاهر شده که می‌ترسد نتیجه کارش به قتل زوجی منجر شود که او از آنها جاسوسی می‌کند. در این فیلم جان کازال، آلن گارفیلد، فردریک فارست، سیندی ویلیامز، تری گار و هریسون فورد بازی کرده‌اند.

«مکالمه» نامزد ۳ جایزه اسکار، از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اورجینال، و طراحی صدا حاصل کار والتر مورچ افسانه‌ای شد و نخل طلای کن را از آن خود کرد.

چندور به تازگی فیلم «کریوِن شکارچی» را برای مارول کارگردانی کرد که قرار بود سال پیش اکران شود اما به دلیل اعتصاب‌های هالیوود اکران آن تا اواسط سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1869044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =