رئالیتی‌شوی جدید «سوسانو» دربارۀ چیست؟

هان هه جین، بازیگر ۴۲ سالۀ کره‌ای که بیشتر به خاطر بازی در نقش «سوسانو» در سریال جومونگ شناخته شده است، به تازگی به عنوان مجری در یک برنامۀ تلویزیونی با موضوع تدریس به نوجوانان حضور پیدا کرده است.

به گزارش خبرآنلاین برنامۀ «معلم» که طی دو ماه اخیر از یکی از شبکه‌های تلویزیونی کره پخش می‌شد، یک رئالیتی شو با موضوع تدریس به نوجوانان بود.

ظاهرا مسئلۀ اضطراب دانش‌آموزان برای گرفتن نمرات بالاتر در مدرسه به یک معضل فراگیر برای خانواده‌های کره‌ای تبدیل شده است.

به همین خاطر بسیاری از آن‌ها با صرف هزینه‌های زیاد به سراغ موسسات آموزشی مختلف و معلمان خصوصی معروف می‌روند. گرفتن نمرات بالاتر در دوره‌های مقدماتی، یک شرط ضروری برای رفتن به دبیرستان‌های بهتر و در نتیجه شرایط تحصیلی و شغلی بهتر در آینده است.

 رئالیتی‌شوی جدید «سوسانو» دربارۀ چیست؟

برنامۀ «معلم» با توجه به همین پیش‌زمینۀ اجتماعی ساخته شده. در این برنامه سه مجری حضور دارند که یکی از آن‌ها هان هه جین است. به علاوه برخی از معروف‌ترین معلم‌های خصوصی کره‌ای نیز با این برنامه همکاری می‌کنند.

فرادید نوشت:در هر قسمت از برنامه یک دانش‌آموز که دارای مشکل تحصیلی است به همراه پدر و مادرش در برنامه حاضر می‌شود و معلم‌ها تلاش می‌کنند تا او را برای امتحاناتی که در پیش دارد آماده کنند.

این برنامه علاوه بر جنبۀ آموزشی، درست مثل هر رئالیتی‌شوی دیگری، یک جنبۀ سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز برای مخاطب دارد. اینکه کدام معلم می‌تواند سطح تحصیلی دانش‌آموزش را بهتر ارتقا بدهد یا کدام دانش‌آموز بهتر می‌تواند بر مشکلات تحصیلی‌اش غلبه کند، عنصر اصلی جذابیت در این برنامه است.

 رئالیتی‌شوی جدید «سوسانو» دربارۀ چیست؟

حضور ستاره‌های تلویزیونی مثل هان هه جین و واکنش‌های آن‌ها هم عامل دیگری است که به جذابیت این برنامه افزوده است. از این جهت این برنامه با اینکه محتوایی کاملا متمرکز بر آموزش دارد، شبیه یک مسابقۀ خوانندگی یا استعدادیابی نیز هست.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1869709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =