۲۰ نفر
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
خوشحال‌ترین گروه پس از حذف تیم ملی!

هواداران تیم برنتفورد از این که سامان قدوس را مجددا در اختیار خواهند داشت خوشحال هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران امروز در دومین بازی نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا در یک بازی جذاب برابر قطر با نتیجه ۳-۲ شکست خورد. سامان قدوس مانند بازی‌های گذشته در ترکیب اصلی تیم ملی ایران قرار داشت اما با این حال نتوانست مثل چند بازی قبل تاثیرگذار ظاهر شود و در نهایت مانع شکست ۳-۲ تیمش نشد.

به نوشته ورزش سه، او که عضو باشگاه برنتفورد انگلیس است حالا می‌تواند به باشگاهش برگردد و برای سه بازی حساس آینده مقابل تیم‌های ولورهمپتون، لیورپول و منچستر سیتی آماده باشد. هواداران باشگاه انگلیسی پس از حذف ایران به عملکرد قدوس در جام ملت‌ها و بازگشتش به انگلیس واکنش نشان دادند.

هواداری نوشته است: «خوب است که قدوس برمی‌گردد. برای او متاسفم اما او می‌تواند در تیم به ما کمک کند. هایلایت بازی‌هایش در مرحله گروهی را دیدم. او آماده و روی فرم است.»

کاربری گفته: «قدوس از چیزی که انتظار داشتم بهتر بود. به‌نظرم باید مربی او را در خط هافبک دوباره امتحان کند.»

هواداری نوشته: «ناراحتم که قدوس و ایران حذف شدند. اما خوشحالم که او می‌تواند برای ما بازی کند. ما بازی‌های سختی مقابل لیورپول و سیتی داریم. در سه روز بازی با آنها قدوس می‌تواند انرژی تازه‌ای برایمان باشد.»

کاربر دیگری گفته: «کاش قدوس با جام برمی‌گشت اما حالا که حذف شدند امیدوارم فرم خوبش در جام ملت‌ها را در لیگ برتر هم داشته باشد.»

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1870517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلام IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    6 0
    احتمالا نگاه بازیا نمیکرده،
  • اردشیر US ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    5 5
    نقطه ضعف ما در این بازی سامان قدوس بود چرا چون برعکس بازی با ژاپن تیم قطر تمامن فیزیکی قد بلند و پرنفس که سانان حتا نتوانست یک سر بزنند و هافبک که نمی توانست به فوروارد ها توپ برسونه و اکثر توپ هاش به قطری ها می‌خورد و آقای قلعه نویی نتوانست بموقع برای تعویض از دقیقه ۷۰ درست عمل کنه ، اینم سرنوشت فرزند قلعه نو و سرنوشتش ، بابا اینکاره نیستی !؟ خودتو ببین با تیم طلایی چه کردی ....تکیه بر جای بزرگان نتوان زد بگزار.
  • محمدمرشدلو IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    5 4
    به نظر من همه بچه ها خوب بودن فقط بازی با قطر از روی بدشانسی ما باختیم ما به قطر نباختیم خیلی هم از قطر بهتر بازی کردیم فقط یک کلمه میگم روز ما نبود هرچی میزدیم به در بسته میخورد انشاالله کادر فنی رو عوض نکنن وقلعه نویی هنوز یک سال آمده باتیم کارمیکنه کی روش هشت سال آمد پول مفت گرفت رفت ولی قلعه نویی واقعا ازته دل با تیم کار میکنه چون خودش ایرانیه شما کلینزمن رودیدین کره گل خورده بود داشت باخت میداد می‌خندید ولی قلعه نویی توی خودش بود باور کنید من که یک تماشاگرم انقدر فشار روحی گذاشت این بازی من یردرد شدم پس قلعه نویی چی بهش گذشته وقتی تیم حذف شد من خسته نباشید میگم به بچه ها واقعا تاپایان جان جنگیدن توپ آخر خورد به تیرک دروازه یک باره دیگه هم میگم ما به قطر نباختیم به بدشانسی باختیم لطفا نظرهای بد به تیم وکادر فنی ندید چون بازی فوتبال یک طرفش برده یک طرف باخت مثلا بازی عربستان با کره دو دقیقه دیگه اگه عربستان گل نمی‌خورد بازی تموم میشد وبه جای کره عربستان میامد بالا پس باخته‌ایم بدتر هم داشتیم بازم میگم قطر تیمی نیست که تیم مارو ببره فقط روز فوتبالی وشانس باما نبود یاعلی
    • RO ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      0 1
      طومار نوشتی کی باید بخونه اینو....
  • Moa IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    6 0
    مال خودتون خواهشن پسش ندید
    • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      2 0
      نابغه خیلی میفهمی مواظب باش بنظر من آخه تو نظر داری