اجرای ۱۵ طرح کلان سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵ طرح کلان سرمایه‌گذاری در این استان با مشارکت بنیادها و شرکت‌های بزرگ اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمدکاظم منزوی با اعلام این خبر تأکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۲۵۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی افزود: از این تعداد ۱۱ طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۲۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مصوب سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری است.

منزوی تصریح کرد: احداث دامداری سه هزار رأسی در دشت‌زرین شهرستان کوهرنگ، تکمیل زنجیره تولید ماهیان سردآبی، احیای یک واحد تولید آب معدنی در جونقان شهرستان فارسان، تولید محصول کریستال ملامین از مهم‌ترین این طرح‌ها به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: صندوق بازنشستگی کشوری نیز اجرای سه طرح مهم تولیدی شامل تولید مکمل شیرخشک، فعال‌سازی خط تولید کره، احداث سردخانه و ساخت دامداری در جونقان را در دستور کار قرار داده است.

منزوی اضافه کرد: چهار طرح دیگر شامل کارخانه کارتُن‌سازی در جونقان، کارخانه تولید روغن، تولید کریستال ملامین در لردگان و راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد که برای اجرای این طرح‌ها ۳۳ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =