درخواست قالیباف از مردم /مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری بیانیه داد

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در بیانیه ای نوشتند: دشمنان انقلاب اسلامی در طول ۴۵سال گذشته در راستای بی‌اثر ساختن دست‌آوردهای انقلاب از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند و با تحمیل جنگ هشت ساله، هجمه سنگین فرهنگی و تبلیغاتی و محاصره و تحریم اقتصادی، همه توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار بستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم بمناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و پنجمین سالگرد طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی بر ملت سرافراز ایران و همه ملت‌های آزاده جهان تبریک و تهنیت باد. انقلابی که نویدبخش رجعتی مبارک به ارزش‌های الهی و اسلامی بود. انقلابی که متّکی بر قدرت ایمان ملتی شجاع و مصمم بود. انقلابی که هیبت و هیمنه پوشالی همه قدرت‌های مستکبر دنیا را به سخره گرفت. انقلابی که در هیچ مرز نژادی و جغرافیایی محصور نماند و با تکیه بر شعارهای فطری، وجدان آگاه و بیدار همه مستضعفان و آزادگان عالم را مخاطب پیام بلند وجاودانه خویش ساخت.

دشمنان انقلاب اسلامی در طول ۴۵سال گذشته در راستای بی‌اثر ساختن دست‌آوردهای انقلاب از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند و با تحمیل جنگ هشت ساله، هجمه سنگین فرهنگی و تبلیغاتی و محاصره و تحریم اقتصادی، همه توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار بستند. اما حاصل این کینه توزی‌ها و نفرت‌انگیزی‌ها چیزی جز سرافکندگی بیش از پیش برای دشمنان و قدرت فزاینده و همه جانبه جریان انقلاب و مقاومت نبوده است.

در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نزدیک می‌شویم، مناسب است نکاتی را با ملت شریف ایران در میان بگذاریم:
یک. علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله) مبتی بر لزوم حضور حداکثری مردم شریف ایران در روز ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های رأی برای برگزاری انتخاباتی تاریخسازو باشکوه، اما بنظر می‌رسد برخی از مسئولین مربوطه توجهی به فرمان معظم‌له نداشته وتاکنون زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم فراهم نشده است .

دو. پیروزی انقلاب اسلامی به زعامت حضرت امام خمینی(قدس‌سره)دربهمن ۵۷ منافع ایالات متحده آمریکا و کشورهای غربی و اذناب آنها را در منطقه و جهان مورد تهاجم قرار داده، لذا از ابتدای انقلاب تا به امروز آنان باتمام توان برای شکست انقلاب تلاش کرده‌اند واز هر فرصتی در این راه استفاده کرده‌اند که به عنوان نمونه می‌شود به جنگ تحمیلی و اغتشاشات سال گذشته اشاره نمود.

سه، یکی از صحنه‌هایی که مسلما دشمنان ملت در آن تماشاگر نخواهند بود، صحنه انتخابات است. علیرغم همه مشکلاتی که در کشور در سطوح مختلف و در زمینه‌های اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اجتماعی ومدیریتی وجود دارد؛ با این وصف نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم، همانطور که امام امت و مقام معظم رهبری(مدظله) کراراً تاکید کرده‌اند، باید با حضور حداکثری وانتخاب چهره‌های فرهیخته و باایمان، استکبار را مأیوس نمائیم.

آنچه که گاه آزردگی این ملت شریف و بزرگوار را به دنبال دارد، گرانی و تورم افسار گسیخته، فاصله طبقاتی ومشکلات فرهنگی واجتماعی می‌باشد که فعالیت مضاعف مسئولان را می‌طلبد.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطرۀ همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی ۸ساله وشهدای مدافع حرم را گرامی داشته و با ادای احترام به همه جانبازان وآزادگان عزیز وخانواده‌های معظم شهیدان، همه مسئولان را به جهاد تبیین و حرکت تحولی در چارچوب قانون و توجه به مشکلات معیشتی اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه دعوت می‌کند و همگان را به بصیرت فزون‌تر ودرک تاریخی شرایط حاضر کشور و منطقه و تاثیر غیرقابل انکار جبهه مقاومت بر تعاملات جهانی و مسائل غزه وجنایات پرشمار رژیم غاصب صهیونیستی فرا می‌خواند.

همچینن از همگان انتظارداریم که ضمن وحدت مضاعف حول محور ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، با شرکت در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن؛ باردیگر استکبار جهانی ودشمنان قسم خوردۀ این مرز وبوم را مأیوس ودل میلیونها مسلمان وآزادیخواه جهان را شاد و اسباب رضایت خاطر حضرت ولی الله اعظم (عج) را فراهم آورند.(انشاءالله)

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
۲۰بهمن۱۴۰۲

دعوت قالیباف از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

همچنین آنگونه که ایسنا روایت کرده، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ۲۲ بهمن اظهار کرد: فردا (۲۲ بهمن) روز میثاق ملی، یکرنگی و یکپارچگی و روز وحدت ایران عزیز ماست. فردا روز امنیت ملی ما، قوت ما و ایران قوی ماست.

وی ادامه داد: فردا روز انجام وظیفه نسبت به همه جوانان و همه عزیزانی است که در این مرز و بوم جان خود را برای وطن و انقلاب هدیه کردند و ان‌شاءالله دیدار ما فردا ۲۲ بهمن در راهپیمایی عظیمی است که به یاد و نام شهدا و امام شهداست.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: البته متوجه مسئولیت‌های خطیر خودمان هستیم که باید به فاصله بین بایدها و واقعیت‌ها که مخصوصا در حوزه اقتصادی و معیشتی مردم هست با اولویت بپردازیم و ان‌شاءالله انجام وظیفه کنیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871250

برچسب‌ها