آخرین مهلت شرکت در جشنواره عکس روستایی و عشایری تا پایان بهمن ماه است

قدیر وقاری شورجه با بیان اینکه این مسابقه عکاسی از سری برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا ( ع) است عنوان کرد: در این بخش به عکس های روستایی و عشایری اقصی نقاط کشور پرداخته می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گفته وی، موضوعات جشنواره عکس شامل آداب و آیین های مذهبی و روستایی مرتبط با امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی، نیایش در اماکن زیارتی روستا، زیارت و توسل به حضرت رضا ( ع) و نیز سبک زندگی اسلامی ایرانی با تاکید بر فرهنگ رضوی است.
وقاری شورجه تصریح کرد: شرکت در این بخش از جشنواره برای تمامی عکاسان و علاقمندان به این رشته هنری مجاز است .

به گفته دبیر بخش عکس روستایی و عشایری رضوی، این جشنواره در سه بخش رقابتی، موبایلی و عکاسی با دوربین و عکس های آرشیوی برگزار خواهد شد و هر عکاس مجاز است هشت قطعه تک عکس ارسال نماید.

وی عنوان کرد: بر این اساس حتی عکاسان مبتدی هم می‌توانند با گوشی های شخصی از زیارتگاه ها و آئین های مذهبی روستایی و عشایری عکس گرفته و به دبیرخانه ارسال کنند.

وقاری شورچه با تاکید بر اینکه آخرین مهلت ارسال ۳۰ بهمن ماه جاری است، خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق سایت جشنواره بین المللی امام رضا ( ع) شمس توس به آدرس پورتال portal.shamstoos.ir مراجعه کرده و یا با شماره تماس دبیرخانه شامل ۰۹۱۷۷۶۵۴۶۹۱ و ۰۹۲۲۴۱۸۶۲۶۷ تماس بگیرند.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور عکاسان و علاقمندان در بخش عکس روستایی و عشایری رضوی شاهد اثرات زیبا و جذابی در این حوزه باشیم.

آخرین مهلت شرکت در جشنواره عکس روستایی و عشایری تا پایان بهمن ماه است

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =