۰ نفر
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت محدودیت تردد در جاده‌های کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفـت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور در حال حاضر تردد در اکثر جاده‌های کشور روان گزارش شده و مشکلی وجود ندارد. تنها در محدوده‌های ماسال، مکارود و انارک در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس ترافیک نیمه‌سنگین بوده و وضعیت مشابهی نیز در حدفاصل محمدآباد تا بایجان در مسیر شمال به جنوب مجور هراز گزارش شده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان خوزستان است و در دیگر محورهای کشور پدیده جوی خاصی گزارشی نشده است. در شرایط بارندگی، لازم است که رانندگان فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل حفظ کرده و حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

۲۳۳۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =