آیین بهره‌برداری همزمان از ۱۷ پروژه عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی سمنان با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی

آیین بهره‌برداری همزمان از ۱۷ پروژه عمرانی و زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی سمنان با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در شهرک صنعتی سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، ۱۷ پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان با اعتبار 615 میلیارد و 536 میلیون ریال همزمان به بهره‌برداری رسید.

این مراسم در محل منبع بتنی پنج هزار مترمکعبی که با اعتبار بیش از 108 میلیارد ریال اجرا شد، برگزار گردید.

تکمیل عملیات اجرایی مرحله اول مدول 2 و طرح ارتقاء و اصلاح سیستم استحصال آب خام صنعتی تصفیه‌خانه فاضلاب با هزینه 73 میلیارد و 417 میلیون ریال، اجرای شبکه برق جهت نصب 9 ترانسفورماتور و خرید 2 عدد ترانسفورماتور 50 کاوا به مبلغ 9 میلیارد و 300 میلیون ریال، پروژه فنس کشی به متراژ 45 هزار متر به ارزش 35 میلیارد ریال در زمره پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده شهرک صنعتی سمنان است.

پروژ خط انتقال پساب و مخزن 200 مترمکعبی با اعتبار حدود 23 میلیارد ریال، مشارکت در تکمیل اجرای پل ورودی با هزینه کرد 200 میلیارد ریال و اصلاح شبکه و انتقال آب به منبع ده‌هزار در شهرک صنعتی سمنان به مبلغ 13 میلیارد و 375 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های افتتاح شده با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی است.

آیین بهره‌برداری همزمان از ۱۷ پروژه عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی سمنان با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی

اجرای ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی منطقه‌ ویژه اقتصادی سمنان با اعتبار ۳۶میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در این روز افتتاح شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =