سایت گل نوشت:

حسن روشن بازیکن اسبق استقلال معتقد است که اتفاقات رخ داده در بازی دیروز استقلال به سال گذشته مربوط می‌شود و حالا پرده حیا بین بازیکنان استقلال و سرمربی این تیم پاره شده است.
روشن در مورد حرف‌های جنجالی جباری می‌گوید:« این مسائل فقط به دیروز مربوط نمی‌شود و از سال گذشته بود که شاهد چنین جریاناتی بودیم ولی هیچ وقت مدیریت درستی انجام نشد و حالا همان مشکلات قبلی ادامه دارد. اینکه بازیکن در مورد سرمربی تیم اینطور حرف بزند به هیچ عنوان درست نیست ولی اگر سال گذشته بعد از مشکلاتی که بین جباری و سرمربی به وجود آمد، برخورد درستی صورت می‌گرفت کار به اینجا نمی‌کشید. این بازیکن خیلی راحت بدون تمرین روز بازی به اردو پیوست و این نشان می‌دهد که تیم حساب و کتاب ندارد.»

روشن ادامه می‌دهد:«‌در استقلال پرده حیا بین بازیکنان و سرمربی پاره شده و جدا از جباری خیلی از بازیکنان دیگر هم رابطه مثبتی با کادرفنی ندارند. وقتی یک باشگاه کمیته فنی ندارد و همه چیز به گردن سرمربی می‌افتد نتیجه‌اش همین می‌شود. شما شک نکنید که اگر استقلال الان صدرنشین نبود، فتح‌الله‌زاده مظلومی را اخراج می‌کرد. او خیلی دوست دارد که مظلومی را اخراج کند در ضمن شیوه انتخاب سرمربی در باشگاه استقلال زمانی که فتح‌الله‌زاده مدیر این باشگاه است، به هیچی عنوان اصولی و حرفه‌ای نیست.»

روشن در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما جباری و کرار از استقلال اخراج خواهند شد می‌گوید:« آنها بازیکنان تأثیرگذاری هستند و مظلومی جرأت برکناری این دو بازیکن را ندارد. من به شما قول می‌دهم که جباری با این حرف‌هایی که زده دوباره سر تمرین برمی‌گردد چون همه در این باشگاه با هر قیمتی دنبال به دست آوردن قهرمانی هستند تا خیلی از ضعف‌ها را مثل اتفاقاتی که در آکادمی افتاد پوشش دهند. در ضمن سوال من این است که چرا مظلومی در برنامه نود وقتی در مورد اخراج جباری از او سوال شد با قاطعیت حرف نزد. مظلومی گفت امیدوار است جباری سر حرفش بماند و نیاید ولی می‌توانست با قاطعیت بگوید که آقای جباری شما اخراج هستید و دیگر در تیم من جا نداری.»
251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =