لیست قیمت نهال گردوی پیوندی و بادام اصلاح شده (فروش ویژه)

نهالستان نوین گردو بزرگترین مرکز تولید و عرضه نهال در کشور در تلاش است مناسب ترین قیمت را به همراه کیفیت بالا برای مشتریان عزیز در نظر بگیرد.

دو نهال تجاری و زودبارده که سوددهی بالایی دارند نهال گردو و بادام هستند. این دو نهال با توجه به بازدهی مطلوب تر از قیمت بالاتری نسبت به ارقام دیگر برخودار هستند.

قیمت نهال گردو و بادام

دو نهال میوه گران قیمتی که هر ساله مورد استقبال باغداران قرار می گیرند، نهال گردو و بادام هستند. جدا از بحث قیمت بالای این دو نهال برخی از مراکز فروش نهال به صورت واسطه ای فعالیت کرده و نهال ها را با قیمت بالاتری عرضه می کنند. نهالستان نوین گردو، مرکز تولید و عرضه نهال در کشور است که بدون واسطه و به صورت مستقیم نهال ها را تولید کرده و به دست باغداران عزیز می رساند.

قیمت نهال ها در اسفند 1402 با تخفیفات ویژه عیدانه به نرخ زیر روانه بازار باغداران می شود:

نهال گردو پکان آمریکایی 150000 تومان
نهال گردو پیوندی (چندلر، فرنور، لارا، پدرو، کانادایی، اسرائیلی و..) 170000 تومان
نهال بادام اصلاح شده (سردسیری و گرمسیری) 50000 تومان

علاوه بر قیمت مناسب، تمامی نهال ها دارای کارت سلامت و بهداشت و شناسه معتبر و گارانتی اصالت هستند. حتی ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی مشتریان عزیز را نیز داریم.

خرید نهال با کارت سلامت و مجوز جهاد کشاورزی

خرید نهال بیمار و آفت زده با قیمت کلان می تواند موجب نارضایتی هر باغدار شود. متاسفانه امروزه بسیار افراد به صورت واسطه و با نهال های نامرغوب در برخی از مراکز فعالیت می کنند. نوین گردو واقع در کرج، با 25 متخصص کشاورزی در حال تولید انواع نهال پیوندی، اصلاح شد،, کشت بافت و دیمی است که به ازای خرید هر نهال یک کارت سلامت، زیر نظر جهاد کشاورزی و گارانتی اصالت را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

چگونه بهترین نهال را از نوین گردو خریداری کنیم؟

هدف نهالستان نوین گردو رضایت مشتریان عزیز و ثابت نگه داشتن آنهاست. قبل از خرید نهال، کارشناسان مشاوره لازم را داده و با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و ارتفاع از سطح دریا، بهترین نهال را به شما عزیزان معرفی می کنند.

خدمات پس از فروش برای مشتریان ثابت

نهالستان نوین گردو قصد دارد یک فرصت ویژه برای مشتریان خود داشته باشد. در صورتی که تعداد نهال هایی که سفارش می دهید از مقداری بالاتر باشد، تعدادی نهال رایگان به شما ارائه می شود. سال آینده نیز با تخفیف 10 تا 20 درصدی روی تمامی نهال ها، در خدمت شما هستیم. تخفیف‌ها علاوه بر نهال گردو و بادام، روی نهال گیلاس و نهال انار و بقیه ارقام نیز برقرار است.

سخن پایانی خرید نهال از نهالستان نوین گردو

نهالستان نوین گردو با تجربه 32 ساله متخصصین خود، در تلاش است تا بهترین و باکیفیت ترین نهال میوه ها را با قیمت مناسب تولید و عرضه کند. خرید نهال از نهالستان نوین گردو به صورت تلفنی، حضوری و از طریق سایت gerdo.pro امکان پذیر است. مشتریان عزیز می توانند تا آخر اسفند ماه 1402 از تخفیف نصف قیمتی ویژه نهال میوه بهره مند شوند.

آدرس وبسایت: www.gerdo.pro

شماره تماس کارشناسان: 124357-0912 | 3205271-0912

آدرس نهالستان: کرج (لطفا جهت خرید حضوری به شماره 09121243597 پیامک بزنید تا لوکیشن برایتان ارسال شود).

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1872855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =