۰ نفر
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
فرمانده کل ارتش یک پیام صادر کرد

سرلشکر موسوی پیامی به‌مناسبت روز جانباز صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به‌مناسبت چهارم شعبان، روز میلاد عباس ابن علی علیه السلام و روز جانباز، پیامی صادر کرد.

بنابر روایت ایلنا، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللهِ وَ فَضْلٍ وَ أَنَّ اللهَ لا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ‌. آل عمران ۱۷۱

چهارم شعبان، روز میلاد مسعود سپهسالار کربلای معلی، عباس ابن علی علیه السلام که روز وجیه جانباز نامگذاری شده، تصویری روشن از آزمون پیروز ملتی بزرگ در دفاعی مقدس و درس‍آموز است.
نفس وجود جانبازان به تعبیر زیبای رهبر عزیزمان، آن بزرگ جانباز انقلاب، «یک مبارزه، یک بیان و یک تبلیغ» است.

وجود شریف عزیزان جانباز، حاکی از حقایق تاریخ کشور و ملتی است که برای دفاع از حقانیت خود در برابر تعدی بیگانگان، خط ایستادگی را از انقلاب تا امروز و فردا، برای ظهور صاحب الامر، منتقم مظلومان، مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه‍الشریف، ترسیم کرده‌اند.

عطر حضور صدها هزار جانباز در ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی و درد و رنج زخم های رزم بی امان بر پیکر شریفشان، هر انسان حقیت طلبی را به ستایش خدای متعال برای خلق انسان‌های صبور و استواری رهنمون می‌سازد که کتابشان قرآن، مقتدایشان کَبشُ الکتیبه، ماه منیر بنی هاشم و شعارشان این است:

قدخمیده ما سهلت نماید اما / برچشم دشمنان تیر، از این کمان توان زد.

باید بر استقامت و اقتدار این رهروان مکتب ناب اهل بیت علیهم السلام، تعظیم کرد و جهاد همسران، خواهران، مادران و پدرانی که در مراقبت از این آیات مردانگی، سال‌ها رنج مراقبت را به جان خریدند، درود فرستاد.

شکرگزار رزم بی امان جانبازان سرافراز میهن عزیز و صبر بی بدیل خانواده معظم آن ایثارگرانیم که عزت، استقلال و اقتدار را برای ایران ما به ارمغان آوردند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1872871

برچسب‌ها