خبر جدید درباره لیست انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه/ ۳۰ نفر را سازماندهی می‌کنیم

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: تصمیم شورای مرکزی و دفتر سیاسی حزب این است که نیروهای خودمان را در تهران در قالب لیست ۳۰ نفره سازمان‎دهی کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «جواد هروی» سخنگوی حزب اعتدال و توسعه، درخصوص راهبرد انتخاباتی حزب متبوعش، گفت: ما انتظار داشتیم شورای نگهبان بعد از بررسی اعتراض‌ها به حضور احزاب در انتخابات کمک بیشتری کند و زمینه رقابت حداکثری را مهیا کند که متأسفانه این امر انجام نشد، اما با وجود همه محدودیت‌هایی که بر احزاب غیراصولگرا وارد شد ما همچنان بر «مشارکت مدنی» اصرار داریم و معتقدیم آنچه می‌تواند تعیین‌کننده باشد «صندوق رأی» است.

وی در مصاحبه با ایرنا افزود: با توجه به این‌که تعداد کاندیداهای ما بسیار اندک شد تنها راه ما این است که نیروهای خودمان را تعدیل کنیم و با ائتلاف با گروه‌هایی که اعتدال‌گرا هستند حرکت را ادامه دهیم و بر همین اساس مصمم به تشکیل لیست خودمان هم در تهران و هم در کل کشور هستیم.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: تصمیم شورای مرکزی و دفتر سیاسی حزب این است که نیروهای خودمان را در تهران در قالب لیست ۳۰ نفره سازمان‎دهی کنیم و اگر سایر احزاب اصول‌گرای اعتدالی و هم اصلاح‌طلبان معتدل همراهی کنند لیست ۳۰ نفره تهران را به زودی اعلام می‌کنیم.

هروی تصریح کرد: آنچه درنهایت در حزب مطرح شده و شورای مرکزی تصمیم گرفته این است که به‌رغم کمبود کاندیدا راه را ادامه خواهیم داد تا بتوانیم کرسی‌های مشخص و متعددی در مجلس آینده داشته باشیم، بر همین اساس نیز راهبردهای خودمان را در روزهای آینده تدوین خواهیم کرد.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1872943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =