خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران که از الهویی دستیار قلعه نویی در مصاحبه ای انتقاد کرد در گفتگو تلفنی با برنامه شب های فوتبالی از این انتقاد تند عذر خواهی کرد.

خداداد عزیزی یکی از خاص ترین چهره های فوتبال ملی کشور است که تقریبا همه به رفتارهای احساسی گاه و بیگاهش عادت دارند. او تقریبا پس از جدایی از تیم ملی بیشترین انتقادات را از سعید الهویی دستیار اول امیر قلعه نویی داشته. خداداد که به عنوان مجری کارشناس ثابت جام ملتهای آسیا به شبکه ورزش می رفت، در جدیدترین مصاحبه خود الهویی را پاشنه آشیل نیمکت تیم ملی معرفی کرده است.

این البته اولین دور از انتقادات خداداد از الهویی نیست. ۶ ماه قبل و درحالی که خداداد هنوز مشاور فنی تیم ملی نشده بود هم او چند باری به الهویی و نیمکت شلوغ قلعه نویی تاخته بود اما وقتی از سوی سرمربی تیم ملی به عنوان مشاور فنی دعوت و مشغول به کار شد، در برنامه شب های فوتبالی که در حقیقت عواملش چند ماه بعد همان برنامه جام ملتها را ساختند، به مهدی توتونچی گفت:«من قبل از اضافه شدن به تیم ملی از سعید الهویی انتقاد کردم، اما به تیم ملی که آمدم ، امیرخان گفتند داری درباره الهویی زود قضاوت می کنی. در این اردو هم که رفتیم از بچه ها شنیدم و خودم دیدم که او در طراحی تمرین، اجرای تمرینات و بحث  تغذیه و استراتژی مسلط است و برای همین اصلا ایرادی نمی بینم که برای حرف هایم از او عذرخاوهی کنم.»

البته خداداد که تقریبا تنها دو ماه در تیم ملی بود، بعد از جدایی از کادر قلعه نویی ، دوباره  پیکان انتقاداتش را به سوی الهویی گرفت.

264 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1873479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =