یک صهیونیست خواستار مجازات جمعی کودکان غزه شد!

یکی از مسؤولان سابق سرویس جاسوسی موساد در اظهاراتی خصمانه گفت: «تمامی فلسطینی‌های بالای چهار سال در نوار غزه حامی حماس بوده و مستحق مجازات جمعی هستند!»

به گزارش خبرآنلاین،  رامی ایگرا، مسؤول سابق سرویس اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) با حضور در برنامه‌ای در شبکه عبری زبان «کان» مدعی شد تمامی فلسطینی‌های بالای چهار سال در نوار غزه از جنبش حماس حمایت می‌کنند و «آنها مستحق این هستند که در معرض سیاست مجازات جمعی اسرائیل قرار بگیرند».

به گزارش ایسنا، این مسؤول سابق موساد در ادامه باز هم مدعی شد «تمامی غیرنظامیان در غزه گناهکار هستند».

او تمام افراد بالای چهار سال در غزه را از حامیان حماس دانست و مدعی شد که آنها مستحق این هستند که در معرض سیاست مجازات جمعی اسرائیل قرار گرفته و از غذا، دارو و کمک‌های بشردوستانه محروم شوند.

ایگرا گفت: همه در غزه گناهکار بوده و همه صدای حماس هستند، هر فرد بالای چهار سال حامی حماس است و هدف فعلی ما تبدیل آنها از حامیان حماس به افرادی است که حماس را دوست ندارند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حملات پنج ماه اخیر خود به شکل مستقیم یا غیرمستقیم کودکان شیرخواره و جنین‌ها را در شکم‌های مادران باردار به قتل رساند از جمله نوزادانی که در بیمارستان النصر، اجساد متلاشی شده آنها پیدا شد، ارتش رژیم صهیونیستی کادر پزشکی این بیمارستان را مجبور کرد بیمارستان را همراه با نوزادان و بیمارانی که شرایط بدی داشتند، رها کنند.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و آغاز جنگی ویرانگر علیه نوار غزه، ده‌ها هزار غیرنظامی که بیشترشان زن و کودک بودند، به شهادت رسیده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد و زیرساخت‌های آن نیز ویران شد، به دنبال این جنایت‌ها رژیم صهیونیستی برای اولین بار در دیوان بین‌المللی دادگستری به اتهام کشتار جمعی محاکمه شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1873800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =