دانشگاه سمنان آماده برگزاری آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۱۴۰۳ با رقابت بیش از سه هزار و ۸۰۰ داوطلب

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون های سراسری از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ برای رقابت سه هزار و ۸۳۳ داوطلب در این دانشگاه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ؛ دکتر فرزین یغمایی با اعلام این خبر گفت : آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ با شرکت ۸۹۹ داوطلب درحوزه امتحانی دانشگاه سمنان برگزار می شود که از این تعداد ۴۳۵ داوطلب را بانوان و ۴۶۴ داوطلب را نیز آقایان تشکیل می دهند .

دکتر یغمایی با اشاره به برگزاری همزمان آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه ۴ اسفند همزمان با سراسر کشور افزود : آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ نیز با شرکت دو هزار و ۹۳۴ داوطلب در دانشکده های مهندسی برق و کامپیوتر ، مهندسی عمران ، پردیس علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار می شود .

دکتر یغمایی با بیان اینکه بانوان بیشتر میزان داوطلب مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ را به خود اختصاص داده اند تصریح کرد : از تعداد کل داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته یک هزار و ۴۸۴ نفر بانو و یک هزار و ۱۴۶ نفر آقا هستند .

به گفته نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون های سراسری در مجموع در سه حوزه امتحانی استان سمنان یک هزار و ۶۵۲ داوطلب در مقطع دکتری و پنج هزار و ۵۶۸ داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ روی صندلی رقابت می نشینند .

دکتر یغمایی افزود : از مجموع داوطلبان دکتری در سطح استان ۸۴۲ نفر مرد و ۸۱۰ نفر بانو هستند .

به گفته وی ، از تعداد کل داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته نیز دو هزار و ۴۷۳ نفر مرد و سه هزار و ۹۵ نفر بانو هستند که بانوان در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ پیشی گرفته اند .

گفتنی است ؛ آزمون های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در استان سمنان در سه حوزه دانشگاه سمنان ، دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه دامغان برگزار می شود .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =