پیش‌بینی یک کارشناس درباره قیمت طلا و سکه در سال ۱۴۰۳/ طلا و سکه بخریم یا نخریم؟

یک کارشناس بازار طلا با بیان این‌که من فکر می‌کنم تا پایان سال بازار طلا و سکه همین روند را سپری خواهد کرد، متذکر می‌شود: از الان نمی‌شود درباره شرایط سال آینده سخن گفت.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره وضعیت بازار طلا و سکه تصریح می‌کند: به نظر من بازار در ثبات قرار دارد، زیرا امسال بانک مرکزی به موقع اقدام مدیریتی خوبی را انجام داد.

وی متذکر می‌شود: اقدام مدیریتی این بود که در اتاق طلا و ارز، شمش طلا واگذار کرد و اطلاعیه‌ای هم صادر کرده که قرار است سیزدهم اسفندماه سکه حراج کند. نزدیک به ۷ میلیون تومان حباب سکه بود که عرضه سکه باعث شد این حباب کاهش پیدا کند که الان به حدود ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

این کارشناس بازار طلا و سکه می‌گوید: به طور طبیعی این‌ها عواملی هستند که مدیریت بانک مرکزی باعث شده که نوسانات و شوک قیمتی نداشته باشیم.

کشتی‌آرای می‌افزاید: نوسانات جزئی ۱۰۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان که روی قیمت سکه ایجاد می‌شود و همچنین نوسانات طلا، طبیعی است.

وی با بیان این‌که من فکر می‌کنم تا پایان سال بازار طلا و سکه همین روند را سپری خواهد کرد، متذکر می‌شود: از الان نمی‌شود درباره شرایط سال آینده سخن گفت.

مشروح اظهارات محمد کشتی‌آرای را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =