شکست شمس آذر مقابل هوادار

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور مقابل میزبان خود هوادار تهران تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور شمس آذر قزوین از ساعت ۱۵ پنجشنبه ۳ اسفندماه در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هوادار رفت که در نهایت با نتیجه دوبر یک مغلوب شد.

در این بازی ابتدا شمس آذری ها دروازه علیرضا حقیقی دروازه بان هوادار را باز کردند ولی این شاگردان مسعود شجاعی بودند که با گل های عبدالکریم اسلامی و محسن سپید شقایی کامبک زده و باخت را با پیروزی عوض کردند.

همچنین هواداری ها در این بازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند که آمین قاسمی نژاد مهاجم هوادار پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی علیرضا جعفرپور دروازه بان شمس آذر ضربه وی را مهارکرد.

این نتیجه در بازی رفت دو تیم در قزوین هم بدست آمده بود و هوادار توانست دو بازی رفت و برگشت را با نتیجه یکسان از شمس آذر ببرد.

از نکات جالب توجه این بازی می‌توان به حضور صائب محبی مدافع قزوینی که سابقه بازی در تیم کاسپین قزوین را هم در کارنامه دارد در لباس بنفش هوادار اشاره کرد.

امید علیپور مهاجم سابق نفت و گاز گچساران که به تازگی به جمع یشمی پوشان اضافه شده در این بازی از دقیقه ۷۳ وارد بازی شد ولی در مدت زمان حضورش در زمین چیزی از او ندیدیم.

این دومین ناکامی شمس آذر در نیم فصل دوم است چراکه شاگردان سعید دقیقی در هفته شانزدهم هم درحالی که یک بر صفر از استقلال خوزستان جلو بودند در نهایت با نتیجه یک بر یک در خانه مقابل حریف خود متوقف شدند.

نماینده قزوین با قبول این شکست تعداد باخت های خود را به عدد ۶ رساند تا با این تعداد باخت و ۵ برد و ۶ مساوی با ۲۱ امتیاز کماکان در میانه های جدول باقی بماند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =