کارکنان سفارت کشورمان در لندن بامداد شنبه وارد تهران شدند.

به گزارش خبرآنلاین، بعد از مهلت 48 ساعته انگلیس به دیپلماتهای ایرانی برای ترک خاک این کشور،تمامی کارکنان سفارت‌خانه کشورمان در لندن با یک پرواز و در ساعت 2:40 بامداد وارد فرودگاه مهرآباد شدند.

 فارس نوشت: جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران از ساعت 00:30 بامداد امروز (شنبه) برای استقبال از هیئت دیپلماتیک سفارت ایران در انگلیس در فرودگاه مهرآباد حضور یافتند.

در ابتدا این دانشجویان ساعت ورود هیئت دیپلماتیک سفارت ایران در انگلیس به تهران را ساعت 1 بامداد شنبه اعلام کرده بودند که اطلاعات پرواز فرودگاه ساعت این پرواز را 2:40 دقیقه اعلام کرد و در همین ساعات پرواز لندن در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

دانشجویان از ساعت 2:40 تا 4:30 با حضور در ترمینال‌های 2 و 3 فرودگاه مهرآباد آماده استقبال از کاروان دیپلمات‌های ایرانی بودند اما دیپلمات‌های ایرانی در جمع دانشجویان حضور نیافتند؛ به همین دلیل دانشجویان حلقه‌های گل را به خانواده‌های دیپلمات‌ها که در فرودگاه حضور داشتند، تقدیم کردند. 

 ایسنا هم نوشت:دانشجویان که از ساعت‌ها قبل در فرودگاه مهرآباد حاضر شده‌ بودند عکس‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهید شهریاری را در دست داشتند و شعار "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر آمریکا"، "دانشجو بیدار است از انگلیس بیزار است" و "13 آبان تکرار باید گردد، لانه روباه پیر اشغال باید گردد" سر می‌دادند.

هم‌چنین دانشجویان دست‌نوشته‌هایی مانند "وارثان شهیدان خوش آمدید به ایران"، "سفیران شهیدان خوش آمدید به ایران"، "آخرین پرواز لندن ـ تهران به زمین نشست"، "لانه فتنه بسته شد"، "چشم فتنه را درآوردیم" و "استعمار مرد" را در دست داشتند.


 

212302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =