عصبانیت کاندیدای انتخابات مجلس /استان ما شده آزمایشگاه کشور /بهشت معادن کشور را در استان داریم

کاندیدای بیرجندگفت: استان خراسان جنوبی شده آزمایشگاه کشور و هرکاری می‌خواهد انجام شود اول سر سیستم اداری ما و این مردم پیاده می‌کنند و خود این باعث شده در این استان سختگیری زیاد شود حتی در حوزه مالیات خیلی سخت گیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدامین وحدانی‌نیا، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی در بخشی از گفتگوی خود با خبرگزاری تسنیم گفت: حجت‌الاسلام محمدامین وحدانی‌نیا هستم دارای مدرک دکتری حقوق خصوصی و دارای مدیریت‌های کلان در خراسان جنوبی و مدیریت در تهران و استاد دانشگاه‌های بیرجند و تهران در بیست سال گذشته هستم.

وی ادامه داد: تخصص من در حوزه‌های مختلف است در حوزه اقتصاد، حقوق مدیریت و به تناسب کارهایی که داشتم در حوزه صنعت، معدن و تجارت هم کار می‌کنم و آشنایی در این حوزه‌ها که به سبب کار قضایی بود باعث شد مشکلات استان را در این ۲۰ سال رصد کنم و دغدغه‌هایم باعث شد به عنوان هموطن به صحنه بیایم و به درد مردم بخورم تا دین خود را ادا کنم.

وحدانی‌نیا درباره برنامه انتخاباتی خود خاطرنشان کرد: دارای برنامه و دارای کارنامه بودن نکته مهمی است که من را به این انگیزه و شرکت در انتخابات رساند. مهمترین تکلیفی که مجلس آینده دارد این است که از بار قانون گذاری کم کند و بنده احساس کردم کاربلدی به درد مردم می‌خورد و نماینده اگر بخواهد نظارت کند باید در قدرت تعامل با تهران قوی باشد و احساس کردم می‌توانم نماینده‌ای برای مردم خودم باشم.

کاندیدای بیرجند ادامه داد: طبق بررسی‌هایی که از استان داشتم ۶۹ مسئله و موضوع در استان خراسان جنوبی وجود دارد و موانع توسعه در استان است که در این راستا باید مسیر بن بست را برداریم.

وی گفت: حمل و نقل در استان خیلی مهم است باید حتما راه آهن را وصل کنیم. مشکل پروازها را حل کنیم. مشکل جاده‌ها را حل کنیم. شاخص‌های انسانی مشکل دارد ما نخبه زیاد داریم اما از آنها استفاده نشده است. باید از مدیران بومی اسفاده شود.

وحدانی نیا ادامه داد: امید سرمایه گذاری در استان پایین است درصد ریسک پذیری پایین است تنگ نظری در استان ما وجود دارد. سرمایه گذاری که می‌خواهد بیاید سرمایه گذاری کند اینقدر موانع پیش روی او م گشایند که‌ پشیمان می‌شود.

او گفت: استان خراسان جنوبی شده آزمایشگاه کشور و هرکاری می‌خواهد انجام شود اول سر سیستم اداری ما و این مردم پیاده می‌کنند و خود این باعث شده در این استان سختگیری زیاد شود حتی در حوزه مالیات خیلی سخت گیری می‌شود. یکی از فرصت‌های خوبی که در این استان داریم فرصت معدن است. بهشت معادن کشور را در استان داریم ولی خام فروشی می‌شود.

نامزد بیرجند تصریح کرد: در زمینه محصولات کشاورزی زرشک و زعفران فرآوری نمی‌شود درصورتی که می‌شود کارهای زیادی روی این محصولات انجام داد. خام فروشی از مشکلات بزرگ استان است. مجوزهای کسب و کار خیلی به سختی در استان صادر می‌شود.

وی در خاتمه گفت: مرز برای ما یک فرصت است اما مرز درمیان مثلا بسته است و اگر باز شود برای کل استان کیمیا است. باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا استان از بن بست در بیاید و به مسائل و مشکلات استان توجه ویژه شود.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =