قیمت دلار امروز ۵ اسفند ۱۴۰۲ / صعود پلکانی قیمت دلار ادامه دارد؟

قیمت دلار امروز با افزایش ۱۰۰ تومانی بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رشد پلکانی این اسکناس از نیمه هفته گذشته شروع شده است. کارشناسان اقتصادی معتقدند تا پیش از سال نو، این اسکناس سقف قبلی قیمت را می‌شکند.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: قیمت دلار امروز با افزایش محدودی نسبت به آخرین روز هفته گذشته بازگشایی شد. این اسکناس با رشد ۱۵۰ تومانی به پله دوم کانال هفتم کریدور ۵۰ هزار تومانی رسیده و در همین بازه قیمتی معامله می‌شود.

Screenshot 2024-02-24 at 1.21.32 PM

کارشناسان اقتصادی در روزهای گذشته به این روند صعودی با تلرانس قیمتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی اشاره کرده بودند. به اعتقاد تحلیلگران بازارهای مالی، قیمت دلار تا پیش از سال جدید، سقف قبلی را می‌شکند و این فریز قیمت تنها تا پیش از انتخابات ادامه دارد.

یورو ۶۲ هزار تومان شد

امروز شنبه پنجم اسفند، قیمت درهم با افزایش محدود ۳۰ تومانی با قیمت ۱۵ هزار و ۶۸۰ تومان در حال معامله است. تتر نیز با رشد ۳۰۰ تومانی روی رقم ۵۷ هزار و ۳۵۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با رشد ۶۹۰ تومانی با رقم ۷۲ هزار و ۷۸۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با رشد ۴۱۰ تومانی به کانال ۶۲ هزار تومانی ورود کرد و با رقم ۶۲ هزار و ۱۹۰ تومانی در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران بدون تغییر عرضه شد. اسکناس دلار با رقم ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت حواله دلار با رقم ۳۹ هزار و ۸۶۴ هزار تومانی عرضه شد و نسبت به هفته گذشته تغییر قیمت نداشت.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =