مدارس این شهرها دوشنبه (۷ اسفند) تعطیل شد/ درحال تکمیل اسامی

به دلیل بارش برف و سرمای هوا مدارس برخی شهرها تعطیل شد.

به گزارش خبرآنلاین از رسانه‌ها سرما و بارش برف سبب تعطیل شدن مدارس برخی استان‌ها در روز دوشنبه ۷ اسفند شد.

کرمانشاه:

با توجه به برودت هوا، فردا( هفتم اسفند) تمامی مدارس ابتدایی نوبت صبح سراسر استان کرمانشاه به استثنای شهرستانهای کرمانشاه، قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

گیلان:

به علت بارش برف و برودت هوا، کلیه مقاطع تحصیلی مناطق دیلمان و عمارلو و مدارس ییلاقی رحمت آباد و بلوکات، املش، اطاقور، رحیم‌آباد و ماسوله در روز دوشنبه، ۷ بهمن‌ماه در نوبت صبح تعطیل است و
آموزش مجازی خواهد بود .

خراسان شمالی:

کارگروه مدیریت مصرف انرژی خراسان شمالی در اطلاعیه ای اعلام کرد که فعالیت آموزشی تمامی مدارس استان بدلیل افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف گاز فردا (دوشنبه) غیرحضوری است.

مرکزی:

مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس همهٔ دوره‌های آموزشی در اراک، زرندیه، نوبران، آشتیان، ساوه، کمیجان، سربند، شازند، خنداب، محلات، خمین، فراهان، تفرش، دلیجان فردا غیرحضوری است.

مشکین شهر و خلخال:

فعالیت آموزشی مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطهٔ اول و استثنایی مدارس مشگین‌شهر و خلخال در نوبت صبح از طریق سکوی آموزشی شاد انجام خواهد شد.

همدان:

اموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمام دوره های تحصیلی در سراسر استان همدان فردا دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

آوج:

اداره کل آموزش و پرورش قزوین با صدور اطلاعیه ای از غیر حضوری شدن تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح شهرستان آوج در روز هفتم اسفندماه خبر داد.

اصفهان:

رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فعالیت برخی مدارس استان به علت برودت هوا در روز دوشنبه ۷ اسفندماه به صورت آموزش غیر حضوری یا تاخیر در آغاز به کار خواهد بود.

رییس اداره اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان یکشنبه شب اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های خوانسار و خوربیابانک به علت بارش برف و یخبندان فردا به صورت غیرحضوری است.

جلال سلمانی اظهار کرد: همچنین تمامی مقاطع شهرستان‌های فریدن، فردیدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، گلپایگان، نطنز و بخش‌های برزک، قمصر و نیاسر شهرستان کاشان فردا با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

کرمان:

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش حضوری برخی از مدارس شمال استان به علت بارش باران و برف شدید و آبگرفتگی معابر فردا دوشنبه هفتم اسفند تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

مهران باهری یکشنبه شب افزود: فردا دوشنبه مدارس شهر کرمان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

خرراسان رضوی:

فعالیت مدارس برخی شهرستانهای خراسان رضوی در نوبت صبح روز دوشنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا غیرحضوری اعلام شد.

به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

ساوه:

بنا بر اعلام فرمانداری ویژه ساوه با توجه به برودت شدید هوا، فعالیت مدارس ساوه و بخش نوبران و مرکزی در روز دوشنبه هفتم اسفندماه غیرحضوری شد.

قم:

مدیر کل مدیریت بحران قم: با توجه به شرایط جوی، مدارس استان قم فردا دوشنبه کلیه مدارس استان قم، کلیه سطوح، و دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ادارات و دانشگاهها نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

یزد:

ستاد مدیریت بحران استان با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش با توجه به بارش نزولات آسمانی، برودت هوا و مه صبحگاهی مدارس ابتدایی در سطح استان به جز شهرستان های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست را تعطیل و کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود همچنین مقطع پیش دبستانی نیز در این شهرستانها تعطیل می باشد.

همچنین مدارس مقطع متوسطه در بخش های عقدا و رباط پشت بادام اردکان، ندوشن میبد، روستاهای بخش مرکزی و نیر شهرستان تفت و بخش آسفیج بهاباد نیز به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

زنجان:

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با توجه به کاهش محسوس دما، مقاطع ابتدایی،پیش دبستانی، کودکستان شیفت صبح و مدارس استثنایی در کل استان فردا تعطیل است و آموزش ها در بستر مجازی انجام می گیرد.

گلستان:

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: فعالیت برخی از مدارس این استان فردا دوشنبه هفتم اسفند غیرحضوری و مجازی خواهد بود.

سیدرضا نظری اظهار کرد: براین اساس در شهرستان آزادشهر مدارس بخش چشمه‌ساران از پادگان نوده به بالا به غیر از روستاهای سوسرا و سرای محمدحسین غیرحضوری هستند. فعالیت کلاس‌های درس مدارس روستاهای دهنه زرین‌گل، خاک پیرزن، شیرین آباد، سیاه رودبار و میان رستاق از توابع شهرستان علی‌آبادکتول هم در بستر سامانه شاد انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: مدارس شهید دیالمه کشکک، ایثار ویرو، ایمان ویرو، ‌شهید نصیری رضی، خواجه نصیرالدین الهادی، میرزا کوچک خان پاقلعه و حمزه قورچای همگی از توابع شهرستان رامیان غیرحضوری هستند. در شهرستان گالیکش مدارس روستای قوشه چشمه و کندس کوه و سیجان، در شهرستان گرگان فقط مدارس روستاهای شاهکوه و زیارت و در شهرستان کردکوی فقط مدارس روستای حاجی‌آباد غیرحضوری است.

فیروزکوه:

فرماندار فیروزکوه اعلام کرد : کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان فیروزکوه در نوبت صبح دوشنبه غیر حضوری می‌باشد. ️

️محمد حیدری منش یکشنبه شب گفت : با توجه به شرایط جوی و همچنین تشدید برودت هوا، آموزش در کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان فیروزکوه در نوبت صبح دوشنبه مورخ هفتم اسفندماه ۱۴۰۲ غیر حضوری می‌باشد. ️

وی افزود: در این راستا کلاس‌ها به صورت غیرحضوری و مجازی (در شبکه شاد) برگزار خواهد شد.

شهرستنان فیروزکوه در شرق استان تهران در جوار استان مازندران قرار دارد.

کوهرنگ:

مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ روز دوشنبه هفتم اسفند به صورت غیرحضوری در شبکه شاد انجام می‌شود.

ارشاد شاهقلی یکشنبه شب با اعلام این خبر افزود: با توجه به بارش برف و باران و احتمال لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی سایر مدارس استان نیز از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد

راور - زرند:

بارش برف و باران در کرمان، برخی کلاس های درس مدارس را در شهرستان های راور و زرند طی روز دوشنبه غیرحضوری یا تعطیل کرد.

بارش برف و باران آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در روز دوشنبه هفتم اسفند را غیرحضوری کرد.

در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه یاد شده فردا هفتم اسفند تعطیل و آموزش از طریق مجازی پیگیری می‌شود.

براساس این گزارش، آموزش این مدارس از طریق فضای مجازی در تمامی دوره‌های تحصیلی دنبال خواهد شد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =