۰ نفر
۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
رای مردم امانت است

استاندار سمنان گفت: رای مردم نزد ما برگزار کنندگان انتخابات امانت است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در نشست با نمایندگان فرمانداران، ناظرین، بازرسان و اعضای هیات نظارت شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه که در تاریخ هفتم اسفند ماه ۱۴۰۲ در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود ۴ راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات را از راهبرد های اصلی برگزاری انتخابات مشخص نمودند و ما نیز به پیروی از این فرامین تکلیف داریم درجهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات کوشش نماییم.‌

وی افزود: دشمن به دنبال مشارکت ضعیف و عدم استقبال مردم از انتخابات می باشد و لازم است با حضور حداکثری ، این اقدامات و دسیسه ها خنثی شود.

هاشمی تصریح کرد: ستاد انتخابات استان از مدتها قبل فعالیت خود را آغاز کرده و با همدلی و همفکری همه ارکان، استان آماده برگزاری انتخابات پرشور می باشد.

استاندار سمنان تاکید کرد: تمامی کارگزاران انتخابات باید نهایت دقت و هوشیاری لازم را داشته باشند تا انشالله به بهترین شکل و در نهایت سلامت انتخابات برگزار شود.

استاندار سمنان در ادامه ضمن بیان اینکه مردم استان در روز ۱۱ اسفند مانند گذشته برگ زرین دیگری را ورق خواهند زد افزود: مردم استان همیشه در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند و مسلما در انتخابات پیش رو نیز با حضور پرشور خود، روز درخشان دیگری را در تاریخ استان ثبت خواهند کرد.

هاشمی اعلام کرد: ۲۱۴ شعبه رای گیری در سه حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه با تمامی امکانات آماده خدمت رسانی به مردم می باشد.

وی در پایان گفت: لازم است شما عوامل برگزاری انتخابات طی چند روز مانده به روز انتخابات؛ همه مردم و جامعه هدف خود را به شرکت در انتخابات دعوت و تشویق نمایید تا انشاله شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در سطح کشور باشیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =