رییس سازمان لیگ برتر فوتبال می گوید فینال مسابقات جام حذفی در 14 بهمن و پایان رقابت‌های لیگ برتر در 22 اردیبهشت خواهد بود.

عزیزمحمدی که مهمان برنامه زنده فوتبال برتر بود گفت:« پیش از این انتقادهای زیادی از زمان برگزاری فینال جام حذفی می‌شد که معتقد بودند نباید جام حذفی بعد از رقابت‌های لیگ تمام شود به همین جهت ما امسال رقابت‌ها را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که فینال جام حذفی را در 14 بهمن‌ماه برگزار خواهیم کرد.»

وی همچنین گفت:« به جهت اینکه بازیکنان ملی‌پوش بتوانند روزهای بیشتری را در خدمت تیم ملی باشند، رقابت‌های این فصل لیگ برتر را زودتر از ادوار گذشته به پایان می‌رسانیم. پیش‌بینی کردیم یازدهمین دوره لیگ برتر 22 اردیبهشت سال 1391 به پایان برسد. لیگ برتر فصل پیش 31 اردیبهشت تمام شده بود.»

عزیز محمدی با اشاره به تغییر زمان برگزاری مسابقه‌های پرسپولیس و استقلال در هفته شا نزدهم لیگ برتر به خاطر فینال جام حذفی گفت:« جابه‌جایی کوچکی انجام دادیم تا هیچ کدام از دو تیم پرسپولیس و استقلال اعتراضی برای کافی نبودن زمان استراحت‌شان پیش از داربی جام حذفی نداشته باشند. ما بازی‌های این دو تیم در هفته شانزدهم که هر دو در تهران بود را در زمان مقرر برگزار نکرده و به جای آن داربی حذفی را برگزار می‌کنیم. طبق شرایط ورزشگاه آزادی بعد از انجام هر بازی باید تا 48 ساعت در آن زمین مسابقه‌ای برگزار نشود.»

رییس سازمان لیگ درباره انتقادهای علی کریمی نیز گفت:« کریمی از بازیکنان بااخلاق فوتبال ماست و همواره یکی از ستون‌های تیم ملی بوده است. ما در جلسه‌ای به مدت دو ساعت محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را قانع کردیم. بنابراین خواهش می‌کنم بازیکنان دیگر از ما انتقاد نکنند و کار خودشان را انجام دهند. مدیران آن‌ها به اندازه کافی از ما انتقاد کرده‌اند.»
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =