لیست انتخاباتی شانا در استان کرمان اعلام شد

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان اسامی نامزدهای این شورا برای انتخابات مجالس دوازدهم و خبرگان رهبری را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین صابری در نشست خبری با اشاره به ارزیابی نامزدهای انتخابات مجلس در استان کرمان برای معرفی لیست نهایی، اظهار کرد: دو مرحله از چهار گام را باید شهرستان‌ها انجام می‌دادند که با شدت و ضعف انجام شده است.
وی افزود: برای هشت حوزه انتخابیه در استان ارزیابی و دو نفر به تهران اعلام شده و تهران نیز با هماهنگی استان با توجه به گام چهارم باید دو نفر را انتخاب و اعلام می‌کرد.
صابری بیان کرد: در شش حوزه انتخابیه کار انجام و اسامی اعلام شد و در سه حوزه رفسنجان و انار، جیرفت و عنبرآباد و کرمان و راور مقداری مغایرت وجود دارد و در جیرفت به جای یک نفر دو نفر اعلام شده است.
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان با بیان اینکه برای حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، تهران هنوز فردی را اعلام نکرده، افزود: در جیرفت و عنبرآباد دو نفر و برای کرمان و راور سه نفر اعلام شده است در صورتی که تهران باید دو نفر به ما اعلام می‌کرد.
وی اظهار کرد: در مجموع اسامی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان در حوزه انتخابیه کرمان و راور محمدمهدی زاهدی، محمدرضا باهنر و محمدرضا پورابراهیمی هستند؛ در بافت، رابر و ارزوئیه صمدالله محمدی؛ جیرفت و عنبرآباد بهنام سعیدی و محمدعلی بهروز و در شهربابک غلامرضا نویدی است.
صابری بیان کرد: موسی غضنفرآبادی در بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی؛ محمد معتمدی زاده در سیرجان و بردسیر؛ در کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار جنوب محمدرضا امیری و در زرند و کوهبنان امین باقی زاده نامزدهای شانا در انتخابات مجلس دوازدهم هستند.
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان در ادامه گفت: شانا، انتخابات مجلس خبرگان را به مراتب مهم تر و ضروری تر از انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌داند و سیاست کلی شورای ائتلاف نیز در کل کشور این است که از لیست جامعه مدرسین قم اعلام تبعیت می‌کنیم و کاندیداهای خبرگان در شورای ائتلاف نیروی انقلابی استان کرمان سیداحمد خاتمی، احمد شیخ بهایی و امان الله علیمرادی هستند.
وی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم که مشارکت حداکثری در انتخابات صورت بگیرد، افزود: هر چه مشارکت بالا برود، هم دشمن را در توطئه‌هایش شکست می‌دهد و نماینده هر چه رای بالایی داشته باشد، دِین بیشتری نسبت به مردم دارد و باید بیشتر کار کند.
صابری تصریح کرد: ما در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان طی برگزاری بیش از ۱۵ جلسه، شاخص‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی را از دیدگاه امام و رهبری استخراج کردیم و قاعدتا نماینده باید براساس این شاخص‌ها به مجلس برود.
وی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به مردم گفت: به بیانات مقام معظم رهبری در مشارکت و انتخاب اصلح توجه کنید و افراد پاکدست انتخاب کنید که اهل معامله نباشند.
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان بیان کرد: نامزدهای انتخابات نیز با واقعیت جلو بروند و از مسائلی که موجب نارضایتی مردم م‌ شود، پرهیز کرده و در چهارچوب ضوابط و قوانین پیش بروند.
۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =