۰ نفر
۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
دیدنی های تور کوالالامپور زمستان 1402

کوالالامپور یک شهر اسلامی است. مکان‌های دیدنی مختلفی برای بازدید در کوالالامپور، مالزی وجود دارد که شما را به زندگی شگفت‌انگیز در این منطقه فرهنگ و سرگرمی نزدیک می‌کند.

کوالالامپور با داشتن چندین اقامتگاه عجیب و آسمان‌خراش‌های باشکوه، به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل شده است که در سفر به مالزی نباید آن را از دست داد. در این مقاله قصد داریم تعدادی از دیدنی‌ها و جاذبه‌های کوالالامپور را معرفی کنیم. اگر تور کوالالامپور رزرو کرده‌اید یا قصد دارید به این نقطه زیبا و دیدنی سفر کنید، حتما این مقاله را بخوانید. مطلب را با دوستان و هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید و از آن‌ها برای برنامه‌ریزی سفر کمک بگیرید.

کوالالامپور شهری است که به یک اندازه از ظرافت و سرگرمی در منافذ آن نفوذ کرده است. برای گردشگران در هر گروه سنی پذیرایی سفر به کوالالامپور جذاب است. جذابیت زیبایی‌های کوالالامپور مردم را به کشف معماری خیره‌کننده و مدرن شهر دعوت می‌کند.

برج پتروناس

برج پتروناس مشرف به شهر زیبای کوالالامپور است. برج‌های دوقلوی پتروناس که زمانی بلندترین ساختمان‌های جهان بودند، اکنون با ارتفاع 452‌ متری خود جایگاه بلندترین ساختمان‌های دوقلوی جهان را دارند. این برج یکی از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی کوالالامپور است. برج‌های دوقلوی پتروناس که به زیبایی با معماری متاثر از معماری اسلامی طراحی شده‌اند. واحدهای این برج عمدتا دفتر مرکزی شرکت پتروناس و شرکت‌هایی مانند بارکلیز، بوم‌رنگ، آی‌بی‌ام، مک‌کینزی و شرکت، اکسنچر، و رویترز هستند.

موزه علوم، موزه نفت، سالن کنسرت پتروناس و سایر جاذبه‌های موردعلاقه مسافران و گردشگران جهانی در برج‌های پتروناس قرار دارند. پل آسمان دوطبقه مناظر مسحورکننده‌ای را همراه با هیجان پیاده‌روی بین دو برج ارائه می‌دهد. سالن کنسرت برج میزبان برخی از معتبرترین استعدادها و ارکسترهای موسیقی جهان بوده است. حال و هوای رمانتیک برج پتروناس آن را به یکی از بهترین مکان‌های سفر در تور کوالالامپور برای زوج‌ها تبدیل می‌کند.

برج Menara KL، برج راپونزل

برج منارا کی ال یک نقطه توریستی برجسته در کوالالامپور در مالزی است. اگرچه این برج فقط 421 متر ارتفاع دارد، اما بالاترین سکوی دید در مالزی را ازآن خود کرده است. این برج در ارتفاع 276‌ متری، حدود 100 متر بالاتر از برج‌های دوقلوی پتروناس قرار دارد. مناظر دیدنی و موقعیت عالی برج Menara KKL باعث می‌شود که مردم زیادی جذب این برج باشکوه شوند و برای رفتن به آن‌جا در تور کوالالامپور برنامه‌ریزی کنند. طراحی کلی برج، شبیه یک قصر برجی در چندین افسانه دیده می‌شود که برجسته‌ترین آن قلعه برجی راپونزل است. سبک معماری برج، نشان‌دهنده میراث پرجنب‌وجوش اسلامی و کمال زندگی یک انسان است. دیوارهای برج با کاشی‌های اسلیمی، کتب مقدس عربی و نقوش انتزاعی پر شده است.

دیدنی های تور کوالالامپور زمستان 1402

پارک پرندگان کوالالامپور

پارک پرندگان کوالالامپور که به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک پرندگان سرپوشیده جهان شناخته می‌شود، به زیبایی یک نمایشگاه است. پرندگان رنگارنگ مختلف که میان محیط شکوفا پارک می‌رقصند، شور، نشاط و شادی را به این مکان می‌بخشند. این باغ زیبا، پرواز آزاد بیش از 60 گونه از پرندگان محلی و مهاجر را در خود جای داده است. بخش‌های مختلفی برای تماشای پرندگان در این پارک وجود دارد. برخی از این بخش‌ها عبارت‌اند از: ایستگاه‌های World of Parrots ،Flamingo Pond ،Oriental Aviary ،Hornbill Park ،Brahminy Land و Birdlife. طاووس آبی هندی، ماکائو، کاکادو، نوک کرگدن، فلامینگوهای شرقی، طوطی‌ها، لورها، بادبادک‌ها، عقاب‌ها و بسیاری از پرندگان جالب در این باغ زندگی می‌کنند.

یکی از بهترین مکان‌های دیدنی در کوالالامپور برای کودکان، پارک پرندگان است. این پارک مکانی عالی برای آموزش آن‌ها و خودتان از همه چیز درباره دنیای پرندگان است. باغ‌های محوطه‌سازی شده، جوی‌های آب روان، مسیرهای پیاده‌روی سنگ‌فرش‌شده و زمین‌های بازی وسیع، فرصتی عالی برای این بازدید ایجاد می‌کنند.

ساختمان سلطان عبدالصمد، یک مکان دیدنی قدیمی

ساختمان سلطان عبدالصمد که در سال 1897 ساخته شده است، یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های سبک موری در KL به شمار می‌رود. امروزه، اگرچه این ساختمان اهمیت رسمی ندارد، اما یکی از پربازدیدترین مکان‌های توریستی در کوالالامپور است. عظمت غیرقابل‌وصف این محل را به یک نقطه عطف تاریخی در شهر تبدیل می‌کند. ایوانی باابهت پیچیده، با برج ساعت به ارتفاع 42 متر، طاق‌های سربه‌فلک‌کشیده، رواق منحنی با گنبدهای مسی و بسیاری از المان‌های دیگر زیبایی این ساختمان را به موقعیتی منحصربه‌فرد و جذاب برای مسافران تبدیل می‌‎کند. ساختمان سلطان عبدالصمد که به نام سلطان سلنگور حاکم آن زمان نامگذاری شده است، یکی از مکان‌های واقعا قابل‌توجه برای گشت‌وگذار در کوالالامپور شناخته می‌شود. بسیاری از علاقه‌مندان به تاریخ و معماری بازدید از این محل را در برنامه‌های خود قرار می‌دهند. نورپردازی و دکوراسیون شبانگاهی شگفت‌انگیز ساختمان هر مسافری را در شب به این محل می‌کشاند.

دیدنی های تور کوالالامپور زمستان 1402

دیگر جاذبه‌های کوالالامپور

کوالالامپور جاذبه‌های زیادی برای بازدید دارد. شما می‌توانید برای تماشای آن‌ها تحقیق کنید و برنامه دقیقی را برای سفر خود ترتیب دهید. برخی از دیگر جاذبه‌های کوالالامپور عبارت‌اند از:

  • مسجد ملی مالزی
  • هند کوچک
  • گالری شهر کوالالامپور
  • توگو نگارا
  • میدان تایمز برجایا
  • پارک اکو جنگلی
  • مرکز ملی علوم
  • بازار کانات
  • باغ دریاچه تیتیوانگسا
  • ایستانا بودایا
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =