آلمیدا: استقلال تیم تدافعی خوبی است، از موقعیت هایمان استفاده نکردیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: موقعیت داشتیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مربی تیم فوتبال سپاهان پس از شکست این تیم برابر استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر استقلال داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و در نهایت بازنده شدیم.

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان امروز سه شنبه ۸ اسفندماه از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی با قضاوت پیام حیدری به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

هوگو آلمیدا دستیار ژوزه مورایس که به دلیل محرومیت سرمربی در نشست خبری شرکت کرده بود، در مورد این بازی گفت:

باید به گروهی که داریم افتخار کنیم. آنها در حد توان جنگیدند. ما خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی را هم خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد:

نیم فصل دوم تازه شروع شده است و ما راه زیادی داریم. باید پیروزی هایمان را در لیگ برتر شروع کنیم. در انتهای فصل مشخص می شود که تیم ها چه وضعیتی در جدول خواهند داشت.

مربی سپاهان در مورد حریف این تیم تصریح کرد

استقلال تیم تدافعی و خوبی است. ما به این که تیمی تدافعی یا تهاجمی باشد توجه نمی کنیم و دنبال کار خودمان هستیم. همانطور که گفتم موقعیت های زیادی داشتیم اما در نهایت استقلال یک بر صفر برنده شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دلیل 6 شکست متوالی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا چیست، گفت:

هیچ اتفاقی داخل تیم رخ نداده است. همه می دانند که در دو ماه گذشته چه اتفاقاتی برای سپاهان افتاده است. ساده نیست که بتوانیم این اتفاقات را از ذهن بازیکنان بیرون کنیم. باور من این است که سپاهان برمی گردد و بردهایش را دوباره آغاز خواهد کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =