مدارس این شهرها چهارشنبه (۹ اسفند) تعطیل شد/ درحال تکمیل اسامی

کاهش دمای هوا و بارش برف سبب تعطیلی مدارس در برخی شهرها شد و آموزش در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از رسانه‌ها به‌دلیل افزایش سرما و یخبندان، مدارس برخی شهرها چهارشنبه (۹ اسفند) تعطیل شد و آموزش در فضای مجازی انجام می‌شود.

مرکزی:

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا چهارشنبه‌ نهم اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود. بر اساس این اطلاعیه فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با ۲ ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

کردستان:

فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای شهرستان‌های کامیاران، دیواندره، بانه، بیجار و مناطق کرانی و موچش روز چهارشنبه در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری است. فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح روستا و مدارس دوره ابتدایی سطح شهرستان دهگلان نیز در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود. در شهرستان‌های سروآباد و مریوان نیز آغاز فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستا در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. شهرستان سقز و منطقه زیویه نیز فعالیت تمام مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح روستا و مدارس ابتدایی سطح شهر در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس متوسطه سطح شهر با تاخیر و از ساعت ۹ صبح است. شهرستان قروه و منطقه سریش‌آباد نیز فعالیت تمامی مدارس دوره ابتدایی سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس دوره متوسطه سطح شهر و روستا در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود. همچنین در شهرستان سنندج و منطقه کلاترزان تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح روستا و مدارس دوره ابتدایی سطح شهر در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس متوسطه سطح شهر با تأخیر و از ساعت ۹ صبح است. همچنین وضعیت فعالیت مراکز پیش دبستانی و سنجش مطابق وضعیت دوره ابتدایی آن شهرستان خواهد بود.

البرز:

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول استان در روز چهارشنبه ۹ اسفند به دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان خبر داد.

چهارمحال بختیاری:

فعالیت آموزشی مدارس در مقطع تحصیلی ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فرخشهر، سامان، کیار، بن، فارسان و اردل غیرحضوری است. سایر مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد. فعالیت آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ غیرحضوری است. فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان های لردگان، فلارد و خانمیرزا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

کاشان:

کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری می‌باشد.

همدان:

آموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد بدلیل هشدار نارنجی هواشناسی، کاهش محسوس دما و یخبندان کلاس های مدارس تمامی دوره های تحصیلی این استان فردا چهارشنبه نهم اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل بوده و آموزش ها به شکل مجازی پ در بستر شبکه شاد انجام می شود.

 تهران

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان آموزش در همه مقاطع تحصیلی پردیس، دماوند، رودهن و فیروز کوه در روز چهارشنبه به صورت غیرحضوری است.

 اردبیل 

به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، نیر، هیر و سرعین فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی تعطیل و همچنین در خلخال دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و مدارس استثنایی نیز تعطیل است.

 خراسان جنوبی

استانداری خراسان جنوبی اعلام کرد: به‌دلیل سرمای هوا و جلوگیری از افت فشار گاز، فردا همۀ مدارس و دانشگاه‌های استان غیرحضوری هستند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =